სასტუმროს საქმის მენეჯმენტი

საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის (GIPA) ტრენინგების და კონსულტაციების ცენტრი აცხადებს მიღებას საერთაშორისო სტანდარტებზე დაყრდნობილ სასერტიფიკატო პროგრამაზე - სასტუმროს საქმის მენეჯმენტი.

გთავაზობთ უნიკალურ პროფესიონალურ გარემოს და ინტენსიურ პროგრამას პრაქტიკოსი ლექტორებისაგან.

პროგრამის ფარგლებში მიღებული ცოდნა დაგეხმარებათ დაიწყოთ თქვენი საკუთარი, ან განავითაროთ უკვე არსებული სასტუმროს ბიზნესი.

პროგრამის შინაარსი:

1.სასტუმროს ბიზნესის მართვა და ფინანსები  

  • სასტუმროს ფინანსური მოდელის შემუშავება და ანალიზი
  • სასტუმროს, როგორც ბიზნესის, ეფექტური მართვა და კარგი მართვის ინდიკატორები

2.მარკეტინგის და ბრენდინგის საფუძვლები 

  • მარკეტინგული ხედვის ჩამოყალიბება, მარკეტინგის ძირითადი ფუნქციების გაცნობა და მათი პრაქტიკაში გამოყენება
  • ბრენდის შექმნის და მართვის პროცესის გაცნობა

3.ციფრული მარკეტინგი

  • ციფრული საკომუნიკაციო არხების ათვისება, რეკლამის განთავსება და მართვა
  • ციფრული კამპანიის შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი

4.სტუმრის მიღება-განთავსების და დაჯავშნის საფუძვლები (Front Office Management) 

  • სტუმრის რეგისტრაცია, დაჯავშნა და გაწერა
  • პრობლემური სიტუაციების მენეჯმენტი სასტუმროში

5.დასუფთავების სამსახური (Housekeeping)

  • სასტუმროში დასუფთავების დეპარტამენტის სტრუქტურა და ფუნქციები
  • დასუფთავების სამსახურის ოპერაციული პროცესი

6.ადამიანური რესურსების მართვა სასტუმროში

  • თანამშრომლების აყვანა პერსონალის მართვა
  • პროფესიული განვითარება
  • პერსონალის შესრულებადობის მართვა

7.გაყიდვების და შემოსავლების მენეჯმენტი

  • გაყიდვების სტრატეგიის ჩამოყალიბება
  • გუნდის ეფექტური მუშაობის უზრუნველყოფა

8.შესყიდვები

  • შესყიდვების დეპარტამენტის ფუნქციონირება
  • ადგილობრივი და საერთაშორისო შესყიდვების მახასიათებლები
  • ლოგისტიკის მენეჯმენტი

9.კვებისა და სასმელების მენეჯმენტი (Food and Beverage Management)

  • კვებისა და სასმელების მენეჯმენტის მომსახურებები
  • რესტორნის ოპერაციების მართვა
  • ფასდადების სტრატეგიები
  • მარაგების მართვა

10.ივენთ მენეჯმენტი (ტრენინგი) 

  • დამკვეთის მოთხოვნის გაანალიზება
  • ღონისძიების ბიუჯეტის და შეთავაზების მომზადება
  • ღონისძიების ოპერაციული მართვა

11.ფინალური პროექტი - სალექციო პროცესის დასრულების შემდეგ, მიღებული ცოდნის საფუძველზე, მსმენელები მუშაობენ ფონალურ, ინდივიდუალურ პროექტზე. 

თამარ გულედანი - CEO Coredeal Hospitality

ნინო კუპრაშვილი - მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, ,,ზედაზენი"

ალექსანდრე კვეტენაძე - Market Product Owner, შპს "ავიატორი"

ალექსანდრე კილასონია - მიღება-განთავსების მენეჯერი, ჰილტონ გარდენ ინი

ოქსანა ხოდინ - ინფრასტრუქტურის მართვის და ხარისხის კონტროლის სამსახურის ხელმძღვანელი, საქართველოს ბანკი

ნინო ბართაია - ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, აჭარა ჯგუფი (ჰოლიდეი ინი თბილისი, რუმსი ყაზბეგი, რუმსი თბილისი, ფაბრიკა ჰოსტელი)

ქეთევან ნადარეიშვილი - ბრენდის განვითარების დირექტორი, ბორჯომი/ლიკანი; 

ქრისტინე პელიხ - ლოჯისტიკის დირექტორი, სამშენებლო კომპანია "ანაგი“

ნათია ჩიკვილაძე - კვების და სასმელების მენეჯერი

ელენე წიკლაური - კვების და სასმელების მენეჯერი

სწავლის ხანგრძლივობა: 5 თვე (სალექციო პროცესი). 

ლექციები ჩატარდება კვირაში ოთხჯერ, სამუშაო დღეებში - საღამოს 19:00-დან 22:00-მდე; შაბათობით – დღის პირველ ან მეორე ნახევარში.

სწავლების ენა: ქართული

საკითხავი მასალა: ქართულ და ინგლისურ ენაზე

პროგრამის ღირებულება2400 ლარი

გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად

I ეტაპი – 1800 ლარი (სწავლის დაწყებიდან 1 კვირის განმავლობაში)

II ეტაპი – 600 ლარი (სწავლის დაწყების მეორე თვეს)

ფასდაკლების სისტემა

პროგრამა მოიცავს ინდივიდუალურ და კორპორაციულ ფასდაკლებებს. 

ინდივიდუალური ფასდაკლება:

1. GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%

2. ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%

კორპორატიული ფასდაკლება:

იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზაცია ფარავს თანამშრომლების განვითარების ხარჯებს, მოქმედებს შემდეგი ფასდაკლებები:

1. ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%

2. ოთხი თანამშრომელი – 15%

3. ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%

*მონაწილეს შეუძლია ისარგებლოს ფასდაკლების მხოლოდ ერთი ვერსიით.

გადახდა:

გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და პროგრამის დასახელება უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.

საბანკო რეკვიზიტები:

  • სს „ თიბისი ბანკი“
  • საბანკო კოდი (მფო): TBCB GE 22
  • მიმღების დასახელება - ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL

სწავლის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს გადაეცემათ სასტუმროს საქმის მენეჯერის სერტიფიკატი.

სერტიფიკატი გაიცემა მიღებული ქულების შესაბამისად და განსხვავდება მონაწილის მიღწევების გათვალისწინებით.

მოთხოვნა სერტიფიკატის მისაღებად:

  • თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება;
  • ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.

სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ  სარეგისტრაციო ფორმა.

რეგისტრაციის ბოლო ვადა არის 2022 წლის 12 ოქტომბერი.

გასაუბრება ჩატარდება მიმღებ კომისიასთან 12 ოქტომბრის შემდეგ. შერჩეულ კანდიდატებს შევეხმიანებით ელ-ფოსტის მისამართზე ან მობილური ნომრის საშუალებით.

შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მოტივაცია
  • კომუნიკაციის უნარი

*სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა (B2 დონე).

თეონა სუხიაშვილი

კოორდინატორი


ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი

მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108

ელ-ფოსტა: t.sukhiashvili@gipa.ge
მობ: +995 598 119 212

დაგვიკავშირდით