სასტუმროს საქმის მენეჯმენტი

საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის (GIPA) ტრენინგების და კონსულტაციების ცენტრი აცხადებს მიღებას საერთაშორისო სტანდარტებზე დაყრდნობილ სასერტიფიკატო პროგრამაზე - სასტუმროს საქმის მენეჯმენტი.

გთავაზობთ უნიკალურ პროფესიონალურ გარემოს და ინტენსიურ პროგრამას პრაქტიკოსი ლექტორებისაგან.

პროგრამის ფარგლებში მიღებული ცოდნა დაგეხმარებათ დაიწყოთ თქვენი საკუთარი, ან განავითაროთ უკვე არსებული სასტუმროს ბიზნესი.

პროგრამის შინაარსი:

1.სასტუმროს ბიზნესის მართვა და ფინანსები  

  • სასტუმროს ფინანსური მოდელის შემუშავება და ანალიზი
  • სასტუმროს, როგორც ბიზნესის, ეფექტური მართვა და კარგი მართვის ინდიკატორები

2. თბილისური სასტუმროების განვითარება 

  • უცხოელების მიერ თბილისში გახსნილი სასტუმროების ისტორიები
  • დიუმადან სტაინბეკამდე 

3. მარკეტინგის და ბრენდინგის საფუძვლები 

  • მარკეტინგული ხედვის ჩამოყალიბება, მარკეტინგის ძირითადი ფუნქციების გაცნობა და მათი პრაქტიკაში გამოყენება
  • ბრენდის შექმნის და მართვის პროცესის გაცნობა

4. ციფრული მარკეტინგი

  • ციფრული საკომუნიკაციო არხების ათვისება, რეკლამის განთავსება და მართვა
  • ციფრული კამპანიის შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი

5. სტუმრის მიღება-განთავსების და დაჯავშნის საფუძვლები (Front Office Management) 

  • სტუმრის რეგისტრაცია, დაჯავშნა და გაწერა
  • პრობლემური სიტუაციების მენეჯმენტი სასტუმროში

6.დასუფთავების სამსახური (Housekeeping)

  • სასტუმროში დასუფთავების დეპარტამენტის სტრუქტურა და ფუნქციები
  • დასუფთავების სამსახურის ოპერაციული პროცესი

7. ადამიანური რესურსების მართვა სასტუმროში

  • თანამშრომლების აყვანა პერსონალის მართვა
  • პროფესიული განვითარება
  • პერსონალის შესრულებადობის მართვა

8. შესყიდვები

  • შესყიდვების დეპარტამენტის ფუნქციონირება
  • ადგილობრივი და საერთაშორისო შესყიდვების მახასიათებლები
  • ლოგისტიკის მენეჯმენტი

9. კვებისა და სასმელების მენეჯმენტი (Food and Beverage Management)

  • კვებისა და სასმელების მენეჯმენტის მომსახურებები
  • რესტორნის ოპერაციების მართვა
  • ფასდადების სტრატეგიები
  • მარაგების მართვა

10. ფინალური პროექტი - სალექციო პროცესის დასრულების შემდეგ, მიღებული ცოდნის საფუძველზე, მსმენელები მუშაობენ ფინალურ, ინდივიდუალურ პროექტზე. 

სწავლის ხანგრძლივობა: 4 თვე (სალექციო პროცესი). 

ლექციები ჩატარდება კვირაში ოთხჯერ, სამუშაო დღეებში - საღამოს 19:00-დან 22:00-მდე; შაბათობით – დღის პირველ ან მეორე ნახევარში.

სწავლების ენა: ქართული

საკითხავი მასალა: ქართულ და ინგლისურ ენაზე

სწავლის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს გადაეცემათ სასტუმროს საქმის მენეჯერის სერტიფიკატი.

სერტიფიკატი გაიცემა მიღებული ქულების შესაბამისად და განსხვავდება მონაწილის მიღწევების გათვალისწინებით.

მოთხოვნა სერტიფიკატის მისაღებად:

  • თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება;
  • ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.

თამარ გულედანი - “ქორდიალ ჰოსფითალითის" აღმასრულებელი დირექტორი, 

დავით ხოშტარია - ხელოვნებათმცოდნე, წიგნის "ძველი თბილისის სასტუმროები" ავტორი

ოქსანა ხოდინ - ინფრასტრუქტურის მართვის და ხარისხის კონტროლის სამსახურის ხელმძღვანელი, საქართველოს ბანკი; 3 წლის განმავლობაში მუშაობდა რედისონების სასტუმროების ჯგუფის დასუფთავების სამსახურის უფროსად. 

ეკატერინე ლომიძე - აქვს Meredith Collage-ის ბაკალავრისა და Campbell University-ის (აშშ) მაგისტრის ხარისხი ფსიქოთერაპიაში. 1997 წლიდან დღემდე, აქვს ადამიანური რესურსების მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება. იყო ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურის უფროსი შპს "მაგთიკომსა" და "თეგეტა მოტორსში". ამჟამად, სასტუმროების - "რადისონ ბლუ ივერიასა" და "რადისონ ქოლექშენ, წინანდლის მამულების" ადამიანური რესურსების მენეჯერია. არის Radisson Hotel Group-ის მასტერ ტრენერი. 2013 წლიდან დღემდე, ატარებს ტრენინგებს "რადისონ აკადემიაში. ასევე, სერტიფიცირებულ ტრენინგებს ტრენერებისთვის, სხვადასხვა მიმართულებით. 

ქეთევან ნადარეიშვილი - ბრენდის განვითარების დირექტორი, ბორჯომი/ლიკანი; აქვს სასრუმროს საქმის მენეჯემნტშ 15 წლიანი გამოცდილება.

გიორგი ყურაშვილი - ფრონტ ოფისის მენეჯერი სასტუმერო ბილტმორ თბილისში, სხვადასხვა დროს მუშაობდა ისეთ ორგანიზაციებში როგორებიცაა: Marriot International, Carlson Rezidor Hotel Group, InterContinental Hotel Group და სხვა.

გიორგი კენჭუაშვილი - დამფუძნებელი, კომპანია "Maverik", ფორმალური და არაფორმალური განათლების, მიმართუელბით 8 წლიანი გამოცდილება, ცენტრ headvice–ს ციფრული მარკეტინგის ტრენერი, ციფრული სააგენტო 4Media-ს დამფუძნებელი.

ზურა ქუთათელაძე - Golden Tulip Design სასტუმროს კვებისა და სასმელების მენეჯერი, სხვადასხვა დროს მუშაობდა Silk Hospitality-ში, Ramada by Windham-ში და ა.შ.

ქრისტინე პელიხ - ლოჯისტიკის დირექტორი, სამშენებლო კომპანია "ანაგი“

ანუნა ბუკია - მულტიმედია და დიჯითალ კომუნიკაციების სტრატეგი, ბრენდისა და ადვოკატირების კონსულტანტი

პროგრამის ღირებულება2400 ლარი

გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად

I ეტაპი – 1800 ლარი (სწავლის დაწყებიდან 1 კვირის განმავლობაში)

II ეტაპი – 600 ლარი (სწავლის დაწყების მეორე თვეს)

ფასდაკლების სისტემა

პროგრამა მოიცავს ინდივიდუალურ და კორპორაციულ ფასდაკლებებს. 

ინდივიდუალური ფასდაკლება:

1. GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%

2. ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%

კორპორატიული ფასდაკლება:

იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზაცია ფარავს თანამშრომლების განვითარების ხარჯებს, მოქმედებს შემდეგი ფასდაკლებები:

1. ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%

2. ოთხი თანამშრომელი – 15%

3. ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%

*მონაწილეს შეუძლია ისარგებლოს ფასდაკლების მხოლოდ ერთი ვერსიით.

გადახდა:

გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და პროგრამის დასახელება უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.

საბანკო რეკვიზიტები:

  • სს „ თიბისი ბანკი“
  • საბანკო კოდი (მფო): TBCB GE 22
  • მიმღების დასახელება - ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL

სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ  სარეგისტრაციო ფორმა.

რეგისტრაციის ბოლო ვადა არის 2024 წლის 29 სექტემბერი.

გასაუბრება ჩატარდება მიმღებ კომისიასთან 24 სექტემბრის შემდეგ. შერჩეულ კანდიდატებს შევეხმიანებით ელ-ფოსტის მისამართზე ან მობილური ნომრის საშუალებით.

სწავლა დაიწყება ოქტომბრის დასაწყისში. 

შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მოტივაცია
  • კომუნიკაციის უნარი

*სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა (B2 დონე).

გიორგი შუბლაძე

კოორდინატორი


ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი

მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108

ელ-ფოსტა: g.shubladze@gipa.ge
მობ: +995 595 599 655