მულტიმედიური ჟურნალისტიკისა და მედია მენეჯმენტის სამაგისტრო პროგრამის კოორდინატორი / მედია ინჟინერიის პროგრამის კოორდინატორი / ხარისხის მართვის მენეჯერი

თამთა თვალავაძე

მულტიმედიური ჟურნალისტიკისა და მედია მენეჯმენტის სამაგისტრო პროგრამის კოორდინატორი / მედია ინჟინერიის პროგრამის კოორდინატორი / ხარისხის მართვის მენეჯერი

ელფოსტა: tamta.tvalavadze@gipa.ge

თამთა თვალავაძე არის  დამოუკიდებელი (Freelancer) ჟურნალისტი  კავკასიის რეგიონში, თბილისში. ფლობს GIPA-ს მაგისტრის აკადემიურ ხარისხს მულტიმედიურ ჟურნალისტიკისა და მედია მენეჯმენტში და თბილისის ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბაკალავრის ხარისხს ჟურნალისტიკისა და მასობრივი კომუნიკაციბის სფეროში.

ჩართულია ჟურნალისტიკის სკოლის აკადემიური პროგრამების კოორდინირებასა და განვითარებაში. აქვს მედია ორგანიზაციებში  სხვადასხვა პოზიციებზე მუშაობის გამოცდილება, არის საქართველოს ჟურნალისტთა ეთიკის ქარტიის მონიტორი, მცირე  დოკუმენტური ფილმების ავტორი. თანამშრომლობს შემდეგ მედია ორგანიზაციებთან: National Geographic Georgia, IWPR (Institute War and Peace Reporting) და საერთაშოროსო მულტიმედიურ პლატფორმა CHAIKHANA-სთან.

პროექტები :

  • საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის, ჟურნალისტიკისა და მედია მენეჯმენტის სკოლის (GSJM) მიერ ორგანიზებული ელექტრონული სწავლების კურსის კოორდინატორი აზერბაიჯანელი ჟურნალისტებისთვის.
  • საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის, ჟურნალისტიკისა და მედია მენეჯმენტის სკოლის (GSJM) მიერ ორგანიზებული ელექტრონული სწავლების კურსის ვიდეო პროდიუსერი აზერბაიჯანელი ჟურნალისტებისთვის.
  • საქართველოში, გაეროს მოსახლეობის ფონდის (UNPRA) მიერ ორგანიზებული კონკურსის გამარჯვებული "ახალგაზრდობის განვითარება და უფლებები -2013". საუკეთესო სტატია - „ბიჭები ირჩევენ ტექნიკური ფაკულტეტს და გოგონები - ჰუმანიტარულს“ (humanrights.ge)
  • National Geographic საქართველო, Freelancer ჟურნალისტი,  ავტორი  სტატიის „ქართული იარაღი“
  • ესპანურო გამოცემა „El Pais“ ასისტენტი პროექტში "ადრეული ქორწინება კავკასიაში".
  • Internews საქართველოს მულტიმედია პროექტის „ქართველი ახალგაზრდობა“ თანაავტორი და გამარჯვებული.
  • „Cross-Border“  პროექტის ურბანიზაციის პრობლემები თბილისში-კიევში-კიშინიოვში, Internews მოლდოვა, Internews უკრაინა, Internews საქართველო თანავტორი და გამარჯვებული

კვლევები:

„პოლიტიკური რეკლამა  როგორც  პოლიტიკური იმიჯის  ფორმირების საშუალება“ (ივნისი, 2015)

კოალიცია „ქართული ოცნების“ სოციალური ინიციატივების  გაშუქება  გაზეთებში „რეზონანსი” და  „24 საათი “ 2012 წლის ოქტომბერი - 2013 წლის თებერვალის პერიოდში (ივლისი, 2013)