ციფრული მარკეტინგი

GIPA- ციფრული მარკეტინგის პროგრამა შექმნილია მოქმედი ან დამწყები მარკეტერების, ფრილანსერებისათვის, რეკრუტერებისათვის, მცირე და საშუალო ბიზნესების მფლობელებისათვის, რომლებსაც სურთ დაეუფლონ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგირებისა და ციფრული სარეკლამო ხელსაწყოების სწორად გამოყენებას, აიმაღლონ ცოდნა არსებული ტრენდების შესახებ და მიიღონ საერთაშორისო სერტიფიკატი. კურსი ორიენტირებულია პრაქტიკული სწავლების მეთოდზე და სრულად ონლაინ რეჟიმში ხორციელდება. 

მონაწილეები აითვისებენ იმ ცოდნას, რაც აუცილებელია ეფექტური რეკლამის დასაგეგმად, გასაშვებად, კამპანიების მონიტორინგის, ანალიტიკის, ოპტიმიზაციისა და რეპორტინგისთვის.

პროგრამის წარმატებით დასრულების შემდეგ, კურსდამთავრებულს ეცოდინება ძირითადი პლატფორმებთან მუშაობის სპეციფიკა, თითოეულის ედვერთაიზინგის ალგორითმები და შეძლებს სრულიად დამოუკიდებლად ააწყოს ნებისმიერი სირთულის სარეკლამო კამპანია სწორად განსაზღვრულ მედია არხებში, მართოს და მუდმივ რეჟიმში აუმჯობესოს ორგანიზაციის დიჯითალ არხების შესრულების ძირითადი ინდიკატორები. 

კურსის ბოლოს მათ გადაეცემათ დიჯითალ არხების მედია სახელმძღვანელო, რომელიც მომავალში დაეხმარებათ დამოუკიდებლად განვითარდნენ და მოიძიონ შესაბამისი სიახლეები და კამპანიების რეპორტინგის გაიდლაინი, კომპანიის შიგნით თუ გარე კლიენტისათვის წარსადგენად. 

პროგრამის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს საშუალება ექნებათ გაიარონ მეტას ოფიციალური გამოცდა და გახდნენ მეტას სერტიფიცირებული მენეჯერები (associate).

პროგრამის ფარგლებში მონაწილეები შეისწავლიან 

  • ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის დაგეგმვას
  • ბრიფის წაკითხვასა და შესაბამისი კამპანიის დაგეგმვას
  • აუდიტორიისა და სარეკლამო არხების ზუსტად განსაზღვრას
  • მაკრო და მიკრო სეგმენტირებას
  • კლიენტსა და დამკვეთთან საუბარსა და არგუმენტირებას
  • დიჯითალ მარკეტინგთან დაკავშირებულ საერთაშორისო ტერმინოლოგიას
  • დიჯითალ მედიის “do’s and dont’s”: რა მუშაობს და რა არ მუშაობს დიჯითალში
  • ვებ-გვერდის სტრუქტურის სწორად ორგანიზების ტექნიკებს
  • ტექნიკური SEO-ს ოპტიმიზაციას
  • ვებ პროგრამირების Html, javascript და JSON კოდის კითხვას და ანალიზს (Javascript რენდერის ნაწილში)
  • სარეკლამო კამპანიების ტესტირებასა და ანალიზს
  • ციფრული კამპანიების ბიუჯეტირებასა და კლიენტთან ანგარიშგებას
  • Google Looker Studio ანალიტიკა და სოც.ქსელებთან ინტეგრაციის საშუალება

 პროგრამის დასრულების შემდეგ, მონაწილეები შეძლებენ:

  • კამპანიის სტრუქტურის აწყობას Meta Ads Manager-ში და Google Ads-ში (facebook, instagram, whatsapp, threads, linkedIn, youtube, tiktok, reddit, medium, X)
  • შედეგზე ორიენტირებული ისეთი სეგმენტირებული კამპანიების დაგეგმვას, რომელიც ბიზნეს მოთხოვნებს უპასუხებს
  • სარეკლამო კამპანიების სწორ ბიუჯეტირებას
  • ვებსაიტის ოპტიმიზირებას ბიზნესის KPI-ის შესაბამისად
  • კლიენტისთვის ანალიტიკური რეპორტების წარდგენას (წერილობითი და ზეპირი უკუკავშირი)
  • სამომავლო გაუმჯობესებისათვის რეკომენდაციების შემუშავებას

 META- სერტიფიკატი Certified Digital Marketing Associate

 პროგრამის წარმატებით დასრულების შემდეგ, მონაწილეები გაივლიან მოკლე მოსამზადებელ კურსს მეტას სერტიფიცირებისათვის, სადაც გატესტავენ და შეაფასებენ საკუთარ შესაძლებლობებს. META-ს სერტიფიკატი ადასტურებს მონაწილის ცოდნას Facebook, Instagram, whatsapp-ის სარეკლამო ალგორითმების და აუქციონების პრინციპებში.

ჯიპას უნივერსიტეტი მონაწილეებს სთავაზობს მეტას გამოცდის ჩაბარებას ადგილზე, ჯიპას ოფისში, შესაბამისი გაიდლაინების დაცვით. გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემდეგ გაიცემა META-ს სერტიფიკატი, რომელიც ადასტურებს მონაწილის სტატუსს - სერტიფიციტებული დიჯითალ მარკეტერის სპეციალისტი (associate), რომელიც აღიარებულია მსოფლიო მასშტაბით, მათ შორის, ფრილანსერებისათვის upwork-ზე რეგისტრაციისათვის და მნიშვნელოვნად ამარტივებს ლინქდინზე კურსდამთავრებულის პროფილის მოძიებას.

ჯიპას უნივერსიტეტში გაცემული მეტას სერტიფიკატის ვადა, სტანდარტული 1 წლიანისგან განსხვავებით, 2-ჯერ უფრო ხანგრძლივია და მოიცავს 2,5 წლიან პერიოდს. სერტიფიკატის ვადის გასვლის შემდეგ, დამატებითი გამოცდის ჩაბარების შემთხვევაში, მონაწილეს უხანგრძლივდება სერტიფიკატის ვადა. აღსანიშნავია ისიც, რომ ჯიპას აღნიშნული პროგრამის საგამოცდო პროცესი, სტანდარტულთან შედარებით, გამარტივებულია. 

პროგრამის შინაარსი 

მოდული 1: მარკეტინგის და ბრენდინგის შესავალი 

  1. დიჯითალ მარკეტინგის შესავალი
  • ციფრული მარკეტინგის არსი
  • ციფრული მარკეტინგის პლატფორმები, მათი მნიშვნელობა და მახასიათებლები
  • ციფრული მარკეტინგის ტიპები - SEM, Display, Affiliate, Influencer
  • ტრადიციული დიჯითალ მარკეტინგი
  • ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შექმნა და მათი მნიშვნელობა ბიზნესის წარმატებისათვის
  • საქართველოს მდგომარეობა ციფრული მარკეტინგის ბაზარზე 
  1. ბრენდინგის საფუძვლები 
  • ბრენდ მენეჯერის როლი ორგანიზაციაში
  • ბრენდის კომუნიკაცია დიჯითალში 

მოდული 2: ციფრული მარკეტინგის მოდული 

  1. ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია 
  • სტრატეგიის ძირითადი პრინციპები
  • ციფრული სტრატეგიის კვლევა
  • ტრენდების ამოცნობა და სტრატეგიის განსაზღვრა
  • ციფრული სტრატეგიის განხორციელება
  • ციფრული სტრატეგიის მიზნებისა და KPI-ს განსაზღვრა
  • SMART მიზნები 
  1. ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტები 
  • Social listening ( სოციალური მოსმენა) 
  • კონტენტ მარკეტინგი
  • ინფლუენსერ მარკეტინგი
  • პარტიზანული მარკეტინგი დიჯითალში
  • ფორუმები
  • Youtube მარკეტინგი
  • Meta: Facebook, Insagram, Whatsapp, threads 
  • სმს და Email მარკეტინგი
  • Twitter / X / Reddit
  • TikTok
  • Pinterest 
  • Medium
  • LinkedIn
  • Telegram
  • CRM სისტემა 
  1. Facebook გვერდის მართვა 
  • გვერდის შექმნა და ტექნიკური მხარის დალაგება
  • საწყისი ეტაპი, პირველი რეკლამის გაშვება და აუდიტორიის შერჩევა
  • ხშირად დასმული შეკითხვები და დამწყებთა შეცდომები
  • Facebook გვერდის ოპტიმიზაცია
  • საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის მნიშვნელობა Facebook გვერდზე და სხვა სოც.ქსელებზე
  • როგორ მოვახდინოთ ჩვენი სოციალური გვერდის საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაცია (SEO)
  • Facebook გვერდის ავტომატიზაცია 
  1. Meta Busines & Ads Manager სარეკლამო ნაწილის შექმნა და მოწესრიგება 
  • Meta Ads-ის შექმნა & გამოყენება
  • პირველი რეკლამა Meta Ads-ში
  • რეკლამების მრავალფეროვნება, მათი დანიშნულება და კლასიფიკაცია
  • რეკლამის ბიუჯეტირება და ოპტიმიზაცია
  • ქვეყნების სია, სადაც ფეისბუქ რეკლამა ყველაზე იაფი ჯდება და საქართველოს პოზიციები
  • Billing-ი და გადახდის სისტემის მუშაობის წესი
  • სარეკლამო ანგარიშის ლეველები და მათი მაღალ დონეზე შენარჩუნების მეთოდები
  • ობჯექთივების სწორი სინქრონი 
  1. Meta Ads Manager-ის სარეკლამო ინსტრუმენტების ძირითადი ფუნქციონალი და (ODAX)-ის განახლება 
  • Awareness
  • Consideration
  • Conversion
  • Pixel, Conversion API
  • Account Quality
  • Media Library
  • Store Locations
  • Automated Rules
  • Creative Hub
  • Page Posts
  • Commerce Manager
  • Audiences
  • აუქციონის მნიშვნელობა რეკლამის მუშაობაში (Vickrey-Clarke-Groves Auction) 
  1. Facebook-ის Reporting & Insights სტატისტიკები 
  • ნიშნულები და მეტრიკები რეფორთისა და წარდგენისას 
  • Ads Reporting
  • Analytics
  • Attribution
  • Audience Insights
  • Brand Collabs Manager
  • Creative Reporting
  • Experiments
  • Traffic Analysis Report 
  1. Instagram-ის მართვის პრინციპები 
  • Meta Business Manager & Ads Manager-ის გამოყენება Instagram გვერდის ოპტიმიზაციაში
  • Instagram გვერდის ინტეგრაცია და მართვა Business Manager-ის საშუალებით
  • Instagram სტრატეგიები და სწორი მიმართულების დაჭერა
  • Instagram-ის ალგორითმი და #ჰეშთეგ მარკეტინგი
  • Reels-ის ალგორითმი, ორგანული მუშაობა და რეკლამა
  • LinkedIn-ის მართვის პრინციპები
  • სოც.ქსელის მიზანი და მნიშვნელობა
  • Linkedin-ის ალგორითმი
  • Linkedin-ის პროფილი და გვერდი, მათი შექმნა და ოპტიმიზაცია
  • Linkedin-ის Ads Manager-ის შექმნა, გამოყენება და სარეკლამო ინსტრუმენტების კლასიფიკაცია 
  1. E-mail მარკეტინგი 
  • ბაზის შექმნა
  • მეილების სიხშირის განსაზღვრა
  • კონტენტი
  • მეილჩიმპი 

მოდული 3: ედვერთაიზინგის მოდული 

  1. Meta Ads 
  • MetaPolicy - როგორ უნდა გადავლახოთ და მოვერგოთ წესებს
  • საფორთთან კომუნიკაცია და საუბრის პატერნები
  • აკრძალული პროდუქტები, რეკლამები და ლიცენზიის საჭიროება
  • რატომ იბლოკება ჩვენი სარეკლამო ანგარიში და გამოსწორების მეთოდები
  • Native advertising
  • კამპანიის მიზნებისა და ბიუჯეტის განსაზღვრა
  • აუდიტორიების განსაზღვრა (Pixel Management, Event Management, Conversion API);
  • გვერდები, ჯგუფები, მარკეტფლეისი, ვიდეო კონტენტი
  • სარეკლამო კამპანიის შექმნა
  • რეპორტინგი 
  1. სწორი ედვერთაიზინგის პრინციპები 
  • სამიზნე აუდიტორიაზე გასვლის მეთოდები: როგორ ვაჩვენოთ პროდუქტი იმ მომხმარებელს, რომელიც შეიძლება იყოს ჩვენი პოტენციური კლიენტი
  • სწორი თარგეთირება და შერჩევის წესები
  • სამდონიანი თარგეთირების მეთოდი
  • როგორ მოვახდინოთ ლიდების გენერაცია და ავაწყოთ გაყიდვების არხი (Sales Funnel), საბაზისო მიმოხილვა (იმიტაციები Geru-ს საშუალებით) 

მოდული 4: GOOGLE ADS მოდული 

  1. Google Ads - რეკლამა გუგლის საძიებო სისტემაში (SEM)
  • Google-ის საძიებო სისტემის რეკლამის ძირითადი პრინციპები
  • კამპანიების მენეჯმენტის სტრუქტურ და ხელსაწყოები
  • SEM კამპანიის შექმნა
  • Google Display და ვიდეო რეკლამის ძირითადი პრინციპები
  • რეკლამის ფორმატები: Google display და ვიდეო რეკლამა
  • როგორ შევქმნათ სამიზნე აუდიტორიები
  • სარეკლამო კამანიის ანალიზი და და ოპტიმიზაცია
  • ვებ აუდიტის ძირითადი პრინციპები
  • Google Analytics-ის ანგარიშის შექმნა და იმპლემენტაცია
  • სარეკლამო კამპანიების მონიტორინგი და ტრეფიკის ანალიზი
  • Google Bert და Google hummingbird განახლება
  • Google სიახლეების ნამდვილობა და განახლების პროცესშში მუშაობა
  • პროექტზე მუშაობა მნიშვნელოვანი განახლების პროცესში 
  1. ვებ გვერდის მარკეტინგი (SEO) 
  • SEO vs SEM
  • SEO პრინციპები
  • საძიებო სიტყვებისა (keyword) და უნიკალური კონტენტის გენერირება
  • SEO ანალიზი
  • ორგანულ საძიებო სისტემაში პოზიციების ოპტიმიზაცია
  • საჭირო არის თუ არა ვებ-საიტის თავად ასახვა Google-ის საძიებო სისტემაზე?
  • ვებ-საიტის აუდიტი და ანალიზი SEO ოპტიმიზაციისათვის
  • Backlink-ების მნიშვნელობა ვებ-საიტის წარმატებისთვის
  • ქივორდ რისერჩი და SEO ოპტიმიზაციის ეტაპები
  • Google Trend-ი და ქივორდების ვერიფიკაცია
  • ფასიანი და უფასო ინსტრუმენტები SEO ოპტიმიზაციისთვის 
  1. SEO ოპტიმიზაციის შემდგომი ეტაპები 
  • ჰოსტინგის მნშვნელობა და CDN ჰოსტინგი
  • 301, 302, 303, 307 და 308 Redirect-ის სწორად გამოყენების მეთოდები
  • დეფისების მნიშვნელობა URL ბმულში
  • Cornerstone და Pillar Page, მათი მნიშვნელობა და სწორად გამოყენება
  • ვებ-საიტის და HTML მარქაფის არქიტექტურა
  • გამოცდილი Copywriter-ის მნიშვნელობა SEO ოპტიმიზაციის პროცესში
  • ვადები და სწორი მოლოდინები 
  1. Wordpress და CMS სისტემები
  • SEO ოპტიმიზაცია Wordpress-ის ვებ-საიტის მაგალითზე (სატესტო ვებ-საიტის აწყობა)
  • Wix-ის CMS სისტემაზე SEO ოპტიმიზაცია
  • Custom CMS ანუ ხელით დაწერილ ვებ-საიტზე SEO ოპტიმიზაცია
  • Custom CMS და მზა CMS ძრავზე SEO ოპტიმიზაცია
  • Valid HTML-ის მნიშვნელობა ხელით დაწერილ ვებ-საიტზე 
  1. სოციალური ქსელი YouTube 
  • შესავალი YouTube ორგანულ მარკეტინგში
  • SEO ოპტიმიზაციის საწყისები YouTube ვიდეოსთვის
  • ტიტრები, თეგები, ტრანსკრიპტები და მათი მნიშვნელობა ვიდეოს ძიებისთვის
  • ტექნიკური მხარე და მისი მნიშვნელობა არხის განვითარების პროცესში
  • ლიცენზიები და წესები ვიდეოს განთავსების დროს 
  1. ვებსაიტის ოპტიმიზაცია / ტექნიკური SEO და მარქაფ პროგრამირების ენის მნიშვნელობა SEO ოპტიმიზაციაში (Technical SEO)  
  • ვებ სტრუქტურა
  • UX/UI ვებ-დიზაინის ძირითადი პრინციპები
  • ძირითადი მეტრიკები და მათი ანალიზი
  • ვებ-საიტის ტექნიკური მხარის მნიშვნელობა SEO ოპტიმიზაციაში
  • Google Bot, Google Search Console-ი და Google Analytics 4
  • რას წარმოადგენს Structured Data დაorg
  • HTML მარქაფ პროგრამირების ენის შესავალი და ზოგადი ვებ-პროგრამირება
  • org, Structured Data და Technical SEO
  • Javascript-ი და რენდერის პრობლემები და მათი მნიშვნელობა
  • Valid HTML-ის მნიშვნელობა SEO ოპტიმიზაციის დროს
  • Hreflang-ის მნიშვნელობა SEO ოპტიმიზაციის დროს  
  1. შესავალი Email მარკეტინგში  
  • Email მარკეტინგის მნიშვნელობა ბიზნეს სექტორისთვის
  • მიმართულების მიზნობრივი გამოყენება და სწორი მოლოდინები
  • ძირითადი პლატფორმები და მათი გამოყენების წესები
  • Custom Email სერვერი თუ აუთსორს კომპანიის სერვისი
  • Mailchimp-ის მაგალითზე სატესტო კამპანიების შექმნა
  • Medium ბლოგის განვითარება და SEO  
  1. E-commerce 
  • იქომერსის ვებ გვერდი
  • Dropshipping
  • Sales funnels
  • Wix-ს მაღაზიის აწყობა და ინტეგრაცია საბაზისო დონეზე
  • E-commerce და სოც.ქსელის რეკლამის ოპტიმიზაცია
  • საჭირო მეტრიკები E-commerce კამპანიის გაანალიზების დროს

 მოდული 5: სამართლის მოდული 

  1. სამართლებრივი ჩარჩო საქართველოში  
  • დიჯითალ მარკეტინგის სამართლებრივი ჩარჩო საქართველოში
  • დიჯითალ ფრილანსირება
  • ინტელექტუალური საკუთრების დაცვა დიჯითალში

 მოდული 6: კომუნიკაციების მოდული  

  1. კომუნიკაციები და ბიჰევიორისტიკა  
  • მომხმარებელთა ქცევის განსაზღვრა ციფრულ მედიაში - აღქმა და კულტურული პატერნი
  • აღქმისა და კომუნიკაციის ფილოსოფიის მახასიათებლები
  • ქცევის პატერნი: განწყობა vs. განცდა  

სწავლის ხანგრძლივობა: 4 თვე, ლექციები ჩატარდება კვირაში სამჯერ, საღამოობით 19:00-დან 21:00-მდე, შაბათობით დღის განმავლობაში.

სწავლების ენა: ქართული, მასალების ძირითადი ნაწილი წარმოდგენილია ინგლისურ ენაზე.

სწავლა მიმდინარეობს ინტერაქტიულ რეჟიმში და მოიცავს თეორიისა და პრაქტიკის ნაზავს.

სერტიფიკატი

პროგრამის წარმატების დასრულების შემდეგ, მონაწილეები მიიღებენ Junior Digital Marketer (JDM)-ის სერტიფიკატს.

ასევე, პროგრამის ბოლოს გაიცემა მეტას სერტიფიკატი (პირველი დონე) და Self Development roadmap, რომელიც წარმოადგენს სარეკომენდაციო ტიპის დოკუმენტს მომავალი განვითარებისათვის, კერძოდ, მოიცავს სიახლეების გაცნობის რესურსებსა და შემდგომი განვითარების გაიდლაინს. 

სერტიფიკატი გაიცემა გრეიდების მიხედვით.

სერტიფიკატის აღების წინაპირობა: თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება; ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.

პროგრამის წარმატებულ კურსდამთავრეულებს საშუალება ექნება მომდევნო პროგრამაზე მათთვის სასურველ ტრენინგს დაესწრონ უფასოდ და მიიღონ კურსის ვიდეო ჩანაწერები საჩუქრად.

მომდევნო პროგრამა დაიწყება 2025 წლის იანვარში და ჰიბრიდულ რეჟიმში ჩატარდება. 

ალექსანდრე ჩომახიძე - +16 წლიანი გამოცდილება დიჯითალ მარკეტინგის მიმართულებით. ამჟამად, არის ციფრული მარკეტინგის დირექტორი m²-ში და Ad Summit-ის თანადამფუძნებელი. ალექსანდრეს ძირითადი ექსპერტიზა მოიცავს მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვას, საერთაშორისო ლიდების გენერირებასა და on-page/off-page-ს SEO-ში.

2024 წლიდან იგი არის კანის ლომების საერთაშორისო კრეატიულობის ფესტივალის ჟიურის წევრი. ალექსანდრე წლებია საავტორო პროგრამას უძღვება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით. 

ალექსანდრე გაბუნია - კომუნიკაციის, აღქმის თეორიისა და თხრობის ტრენერი. ფილოსოფიის დოქტორი, მოწინავე კვლევების მაგისტრი, თეოლოგიისა და რელიგიის მიმართულებით, ლუვენის კათოლიკური უნივერსიტეტიდან (KU Leuven). სტუდია Cinemani Films-ის დამფუძნებელი, ტელეკომპანია “ფორმულას” გადაცემა “დროების” ვიზუალური სტრატეგიის ხელმძღვანელი და მთავარი რეჟისორი. მრავალწლიანი გამოცდილება სატელევიზიო ჟურნალისტიკაში, დოკუმენტალისტიკასა და კინო რეჟისურაში.

პროგრამის სტანდარტული ღირებულება: 3500 ლარი

პირველი 50 დარეგისტრირებულისთვის - 2900 ლარი

გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად

I ეტაპი – 2200 ლარი (სტანდარტული) / 1800 ლარი (ფასდაკლებული) - სწავლის დაწყებიდან 1 კვირის განმავლობაში

II ეტაპი – 1300 ლარი (სტანდარტული) / 1100 ლარი (ფასდაკლებული) - სწავლის დაწყების მეორე თვეს

ფასდაკლების სისტემა:

პროგრამა მოიცავს ინდივიდუალურ და კორპორატიულ ფასდაკლებებს. 

ინდივიდუალური ფასდაკლება:

1. GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%

2. ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%

კორპორატიული ფასდაკლება:

იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზაცია ფარავს თანამშრომლების განვითარების ხარჯებს, მოქმედებს შემდეგი ფასდაკლებები:

1. ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%

2. ოთხი თანამშრომელი – 15%

3. ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%

*მონაწილეს შეუძლია ისარგებლოს ფასდაკლების მხოლოდ ერთი ვერსიით.

გადახდა:

გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და პროგრამის დასახელება უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.

საბანკო რეკვიზიტები:

  • სს „ თიბისი ბანკი“
  • საბანკო კოდი (მფო): TBCB GE 22
  • მიმღების დასახელება - ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL

სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ სარეგისტრაციო ფორმა.

რეგისტრაციის ბოლო ვადა არის 2024 წლის 24 ნოემბერი.  

რეგისტრაციის დასრულების შემდეგ, ჩატარდება გასაუბრება მიმღებ კომისიასთან.

სწავლა დაიწყება 2024 წლის 26 ნოემბრიდან. 

შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მოტივაცია
  • ინგლისური ენას ცოდნა B2 დონეზე
  • კომუნიკაციის უნარი
  • სამუშაო გამოცდილება (სასურველია)

გიორგი შუბლაძე

კოორდინატორი

ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი

მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108 

ელ-ფოსტა: g.shubladze@gipa.ge 
მობ: (+995) 595 599 655