GIPA-ს ციფრული მარკეტინგის პროგრამა შექმნილია მოქმედი ან დამწყები მარკეტერების, ფრილანსერებისათვის, რეკრუტერებისათვის, მცირე და საშუალო ბიზნესების მფლობელებისათვის, რომლებსაც სურთ დაეუფლონ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგირებისა და ციფრული სარეკლამო ხელსაწყოების სწორად გამოყენებას, აიმაღლონ ცოდნა არსებული ტრენდების შესახებ და მიიღონ საერთაშორისო სერტიფიკატი. კურსი ორიენტირებულია პრაქტიკული სწავლების მეთოდზე და სრულად ონლაინ რეჟიმში ხორციელდება.
მონაწილეები აითვისებენ იმ ცოდნას, რაც აუცილებელია ეფექტური რეკლამის დასაგეგმად, გასაშვებად, კამპანიების მონიტორინგის, ანალიტიკის, ოპტიმიზაციისა და რეპორტინგისთვის.
პროგრამის წარმატებით დასრულების შემდეგ, კურსდამთავრებულს ეცოდინება ძირითადი პლატფორმებთან მუშაობის სპეციფიკა, თითოეულის ედვერთაიზინგის ალგორითმები და შეძლებს სრულიად დამოუკიდებლად ააწყოს ნებისმიერი სირთულის სარეკლამო კამპანია სწორად განსაზღვრულ მედია არხებში, მართოს და მუდმივ რეჟიმში აუმჯობესოს ორგანიზაციის დიჯითალ არხების შესრულების ძირითადი ინდიკატორები.
კურსის ბოლოს მათ გადაეცემათ დიჯითალ არხების მედია სახელმძღვანელო, რომელიც მომავალში დაეხმარებათ დამოუკიდებლად განვითარდნენ და მოიძიონ შესაბამისი სიახლეები და კამპანიების რეპორტინგის გაიდლაინი, კომპანიის შიგნით თუ გარე კლიენტისათვის წარსადგენად.
პროგრამის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს საშუალება ექნებათ გაიარონ მეტას ოფიციალური გამოცდა და გახდნენ მეტას სერტიფიცირებული მენეჯერები (associate).
პროგრამის ფარგლებში მონაწილეები შეისწავლიან:
პროგრამის დასრულების შემდეგ, მონაწილეები შეძლებენ:
META-ს სერტიფიკატი Certified Digital Marketing Associate
პროგრამის წარმატებით დასრულების შემდეგ, მონაწილეები გაივლიან მოკლე მოსამზადებელ კურსს მეტას სერტიფიცირებისათვის, სადაც გატესტავენ და შეაფასებენ საკუთარ შესაძლებლობებს. META-ს სერტიფიკატი ადასტურებს მონაწილის ცოდნას Facebook, Instagram, whatsapp-ის სარეკლამო ალგორითმების და აუქციონების პრინციპებში.
ჯიპას უნივერსიტეტი მონაწილეებს სთავაზობს მეტას გამოცდის ჩაბარებას ადგილზე, ჯიპას ოფისში, შესაბამისი გაიდლაინების დაცვით. გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემდეგ გაიცემა META-ს სერტიფიკატი, რომელიც ადასტურებს მონაწილის სტატუსს - სერტიფიციტებული დიჯითალ მარკეტერის სპეციალისტი (associate), რომელიც აღიარებულია მსოფლიო მასშტაბით, მათ შორის, ფრილანსერებისათვის upwork-ზე რეგისტრაციისათვის და მნიშვნელოვნად ამარტივებს ლინქდინზე კურსდამთავრებულის პროფილის მოძიებას.
ჯიპას უნივერსიტეტში გაცემული მეტას სერტიფიკატის ვადა, სტანდარტული 1 წლიანისგან განსხვავებით, 2-ჯერ უფრო ხანგრძლივია და მოიცავს 2,5 წლიან პერიოდს. სერტიფიკატის ვადის გასვლის შემდეგ, დამატებითი გამოცდის ჩაბარების შემთხვევაში, მონაწილეს უხანგრძლივდება სერტიფიკატის ვადა. აღსანიშნავია ისიც, რომ ჯიპას აღნიშნული პროგრამის საგამოცდო პროცესი, სტანდარტულთან შედარებით, გამარტივებულია.
პროგრამის შინაარსი
მოდული 1: მარკეტინგის და ბრენდინგის შესავალი
მოდული 2: ციფრული მარკეტინგის მოდული
მოდული 3: ედვერთაიზინგის მოდული
მოდული 4: GOOGLE ADS მოდული
მოდული 5: სამართლის მოდული
მოდული 6: კომუნიკაციების მოდული
სწავლის ხანგრძლივობა: 4 თვე, ლექციები ჩატარდება კვირაში სამჯერ, საღამოობით 19:00-დან 21:00-მდე, შაბათობით დღის განმავლობაში.
სწავლების ენა: ქართული, მასალების ძირითადი ნაწილი წარმოდგენილია ინგლისურ ენაზე.
სწავლა მიმდინარეობს ინტერაქტიულ რეჟიმში და მოიცავს თეორიისა და პრაქტიკის ნაზავს.
სერტიფიკატი
პროგრამის წარმატების დასრულების შემდეგ, მონაწილეები მიიღებენ Junior Digital Marketer (JDM)-ის სერტიფიკატს.
ასევე, პროგრამის ბოლოს გაიცემა მეტას სერტიფიკატი (პირველი დონე) და Self Development roadmap, რომელიც წარმოადგენს სარეკომენდაციო ტიპის დოკუმენტს მომავალი განვითარებისათვის, კერძოდ, მოიცავს სიახლეების გაცნობის რესურსებსა და შემდგომი განვითარების გაიდლაინს.
სერტიფიკატი გაიცემა გრეიდების მიხედვით.
სერტიფიკატის აღების წინაპირობა: თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება; ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.
პროგრამის წარმატებულ კურსდამთავრეულებს საშუალება ექნება მომდევნო პროგრამაზე მათთვის სასურველ ტრენინგს დაესწრონ უფასოდ და მიიღონ კურსის ვიდეო ჩანაწერები საჩუქრად.
მომდევნო პროგრამა დაიწყება 2025 წლის იანვარში და ჰიბრიდულ რეჟიმში ჩატარდება.
ალექსანდრე ჩომახიძე - +16 წლიანი გამოცდილება დიჯითალ მარკეტინგის მიმართულებით. ამჟამად, არის ციფრული მარკეტინგის დირექტორი m²-ში და Ad Summit-ის თანადამფუძნებელი. ალექსანდრეს ძირითადი ექსპერტიზა მოიცავს მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვას, საერთაშორისო ლიდების გენერირებასა და on-page/off-page-ს SEO-ში.
2024 წლიდან იგი არის კანის ლომების საერთაშორისო კრეატიულობის ფესტივალის ჟიურის წევრი. ალექსანდრე წლებია საავტორო პროგრამას უძღვება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით.
ალექსანდრე გაბუნია - კომუნიკაციის, აღქმის თეორიისა და თხრობის ტრენერი. ფილოსოფიის დოქტორი, მოწინავე კვლევების მაგისტრი, თეოლოგიისა და რელიგიის მიმართულებით, ლუვენის კათოლიკური უნივერსიტეტიდან (KU Leuven). სტუდია Cinemani Films-ის დამფუძნებელი, ტელეკომპანია “ფორმულას” გადაცემა “დროების” ვიზუალური სტრატეგიის ხელმძღვანელი და მთავარი რეჟისორი. მრავალწლიანი გამოცდილება სატელევიზიო ჟურნალისტიკაში, დოკუმენტალისტიკასა და კინო რეჟისურაში.
პროგრამის სტანდარტული ღირებულება: 3500 ლარი
პირველი 50 დარეგისტრირებულისთვის - 2900 ლარი
გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად
I ეტაპი – 2200 ლარი (სტანდარტული) / 1800 ლარი (ფასდაკლებული) - სწავლის დაწყებიდან 1 კვირის განმავლობაში
II ეტაპი – 1300 ლარი (სტანდარტული) / 1100 ლარი (ფასდაკლებული) - სწავლის დაწყების მეორე თვეს
ფასდაკლების სისტემა:
პროგრამა მოიცავს ინდივიდუალურ და კორპორატიულ ფასდაკლებებს.
ინდივიდუალური ფასდაკლება:
1. GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%
2. ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%
კორპორატიული ფასდაკლება:
იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზაცია ფარავს თანამშრომლების განვითარების ხარჯებს, მოქმედებს შემდეგი ფასდაკლებები:
1. ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%
2. ოთხი თანამშრომელი – 15%
3. ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%
*მონაწილეს შეუძლია ისარგებლოს ფასდაკლების მხოლოდ ერთი ვერსიით.
გადახდა:
გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და პროგრამის დასახელება უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.
საბანკო რეკვიზიტები:
ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL
სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ სარეგისტრაციო ფორმა.
რეგისტრაციის ბოლო ვადა არის 2024 წლის 24 ნოემბერი.
რეგისტრაციის დასრულების შემდეგ, ჩატარდება გასაუბრება მიმღებ კომისიასთან.
სწავლა დაიწყება 2024 წლის 26 ნოემბრიდან.
შერჩევის კრიტერიუმები:
გიორგი შუბლაძე
კოორდინატორი
ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი
მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108
ელ-ფოსტა: g.shubladze@gipa.ge
მობ: (+995) 595 599 655