სტრატეგიული კომუნიკაცია

Become Professional Strategic Communication Manager at GIPA

საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის (GIPA) ტრენინგების და კონსულტაციების ცენტრი აცხადებს მიღებას საერთაშორისო სტანდარტებზე დაყრდნობილ სასერტიფიკატო პროგრამაზე - სტრატეგიული კომუნიკაცია.

გთავაზობთ უნიკალურ პროფესიონალურ გარემოს და ინტენსიურ პროგრამას პრაქტიკოსი ლექტორებისაგან.

პროგრამის შინაარსი:

1.სტრატეგიული კომუნიკაციის მენეჯმენტი 

  • სტრატეგია - კამპანიის დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და შეფასება, შიდა კომუნიკაცია, კრიზისის მართვა, სოციალური მედია კონტენტის სტრატეგია, კომუნიკაციის პროცესი და ფსიქოლოგია - social change

2.მარკეტინგის და ბრენდინგის საფუძვლები 

  • მარკეტინგული ხედვის ჩამოყალიბება
  • მარკეტინგის ძირითადი ფუნქციების გაცნობა და მათი პრაქტიკაში გამოყენება
  • ბრენდის შექმნის და მართვის პროცესის გაცნობა.

3.ამბის თხრობის ხელოვნება 

  • ამბის თხრობა თავდაჯერებულად
  • ამბის თხრობის ტექნიკები
  • რა არის და რა არ არის სთორითელინგი

4.კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა 

  • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ სისტემური წარმოდგენის ჩამოყალიბება
  • კომპანიის/ორგანიზაციის სტრატეგიის განსაზღვრისას სოციალური პასუხისმგებლობის მნიშვნელობის გაითვალისწინება და მისი ინტეგრირება სხვადასხვა აქტივობაში

5.ფანდრაიზინგი

  • დონორებთან ორგანიზაციული ურთიერთობების დაგეგმვა და მართვა, სტრატეგიული დაგეგმვისა და მართვის ინსტრუმენტების SWOT, ROPES გამოყენება
  • საპროექტო განაცხადის და სასპონსორო წინადადების შედგენა

6.ციფრული მარკეტინგი 

  • ციფრული მარკეტინგის არხები, რეკლამების პრნციპები, SEO-ს საფუძვლები

7.რეკლამა და მედია დაგეგმარება

  • საკომუნიკაციო არხების დაგეგმვა, ბრენდის კომუნიკაცია
  • რადიო და პრესის რეიტინგი, მედია მონიტორინგი

8.მედიასთან ურთიერთობა 

  • მედიასთან კომუნიკაციის მეთოდების გაცნობა
  • პრესკონფერენციის, ბრიფინგის და ინტერვიუს მომზადების, ასევე პრესრელიზის წერის ტექნიკების დაუფლება. 

9.პრეზენტაციის ტექნიკა 

  • ეფექტური საჯარო გამოსვლის ტექნიკები
  • კარგი და ცუდი საჯარო გამოსვლა
  • ოვერპედი და ამბის თხრობა საჯარო გამოსვლის დროს

10.ღონისძიებათა მართვა 

  • სხვადასხვა სახის ღონისძიებების ეფექტური დაგეგმვისა და განხორციელებისათვის საჭირო უნარ-ჩვევების გამომუშავება

11.ფინალური პროექტი 

  • სალექციო პროცესის დასრულების შემდეგ, მიღებული ცოდნის საფუძველზე, მსმენელები მუშაობენ ფინალურ, ინდივიდუალურ პროექტზე.

სწავლის ხანგრძლივობა: 4 თვე. 

ლექციები ჩატარდება კვირაში ოთხჯერ, სამუშაო დღეებში - საღამოს 19:00-დან 22:00-მდე; შაბათობით – დღის პირველ ან მეორე ნახევარში.

სწავლების ენა: ქართული

საკითხავი მასალა: ქართულ და ინგლისურ ენაზე

სწავლის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს გადაეცემათ სტრატეგიული კომუნიკაციის მენეჯერის (SCM) სერტიფიკატი.

სერტიფიკატი გაიცემა გრეიდების მიხედვით.

სერტიფიკატის აღების წინაპირობა:

  • თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება;
  • ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.

თინათინ სტამბოლიშვილი - მარკეტინგული კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, სადაზღვეო კომპანია „GPI ჰოლდინგი“. აქვს აღმასრულებელ დონეზე სხვადასხვა ინდუსტრიაში, ადგილობრივ და მრავალეროვნულ კომპანიებთან მუშაობის გამოცდილება, მათ შორის სადაზღვევო სექტორი, ენერგეტიკა და მედია, კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის (CSR) მართვა, IMS მსხვილმასშტაბიანი კამპანიის დაგეგმვა და განხოციელება, ბრენდინგი, ადვოკატირების კამპანიები და სხვა.

ალექსანდრე გაბუნია - სტუდია Cinemani Films დამფუძნებელი, ტელეკომპანია “ფორმულას” გადაცემა “დროებას” ვიზუალური სტრატეგიის ხელმძღვანელი და მთავარი რეჟისორი, თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მედიისა და ტელეხელოვნების კოლეჯის საწარმო დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, მრავალწლიანი გამოცდილება სატელევიზიო ჟურნალისტიკაში, დოკუმენტალისიკისა და კინო რეჟისურის მიმართულებით.

თამთა ცინცაძე - ჟურნალისტთა და ტელეწამყვანთა დახელოვნების ტრენერი, ხელოვნების დოქტორი, ტრენერი, ქოუჩი, მედიაექსპერტი. ინტერპერსონალური კომუნიკაციის, საჯარო გამოსვლის, კრიზისული კომუნიკაციის მართვის, პროპაგანდის მკვლევარი/სპეციალისტი. აკადემიური საქმიანობის გამოცდილება 20 წელზე მეტს მოიცავს. აქვს მედიის სფეროში სხავასხვა, მათ შორის მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის 15+ წლიანი გამოცდილება. არის ავტორი ტრენინგ კურსების: ეფექტური კომუნიკაციის ტექნიკა, გამოყენებითი სინერგეტიკა/მულტიმოდალური ტექსტი და მისი მართვა, პერსონალური იმიჯის კონსტრუირება და მართვა. ყოველდღიურ სამუშაო სიტუაციებში ეფექტური კომუნიკაციის უნარების გაუმჯობესებაში ეხმარება პროფესიონალებს. 

თამარ ქაფიანიძე - USAID-ის ეკონომიკური მმართველობის პროგრამის ბიზნეს ასოციაციის განვითარების ექსპერტი, მუშაობდა სხვადასხვა საჯარო და კერძო ორგანიზაციების კომუნიკაციების მენეჯერულ პოზიციებზე.

მაკა ყუბუსიძე - Click Holding-ის დამფუძნებელი პარტნიორი, აქვს 20 წლიანი გამოცდილება ღონისძიებების მართვაში. მუშაობდა Georgian Events-ის აღმასრულებელ დირექტორად, თბილისის მოდის კვირეულისა და ჟურნალ Nargiz Georgia-ს დამფუძნებელი.

ბუბა ცირეკიძე -  პროგრამების ხელმძღვანელი, კომპანია "HEKS EPER Caucasus", 15 წლიანი გამოცდილება მენეჯერული და საკონსულტაციო მიმართულებით, როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო კომერციულ კომპანიებსა და არაკომერციულ ორგანიზაციებში.

გიორგი კენჭუაშვილი -  ფორმალური და არაფორმალური განათლების, მიმართუელბით 8 წლიანი გამოცდილება, ცენტრ headvice–ს ციფრული მარკეტინგის ტრენერი, ციფრული სააგენტო 4Media-ს დამფუძნებელი.

ნინო კუპრაშვილი - "ზედაზენის" მარკეტინგული დეპარტამენტის ხელმძღვანელი. არის ბიზნეს სკოლის- ESM-ის ბიზნეს ადმინისტრირების მაგისტრი.

პროგრამის ღირებულება: 2400 ლარი

გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად

I ეტაპი – 1800 ლარი (სწავლის დაწყებიდან 1 კვირის განმავლობაში)

II ეტაპი – 600 ლარი (სწავლის დაწყების მეორე თვეს)

ფასდაკლების სისტემა

პროგრამა მოიცავს ინდივიდუალურ და კორპორაციულ ფასდაკლებებს. 

ინდივიდუალური ფასდაკლება:

1. GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%

2. ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%

კორპორატიული ფასდაკლება:

იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზაცია ფარავს თანამშრომლების განვითარების ხარჯებს, მოქმედებს შემდეგი ფასდაკლებები:

1. ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%

2. ოთხი თანამშრომელი – 15%

3. ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%

*მონაწილეს შეუძლია ისარგებლოს ფასდაკლების მხოლოდ ერთი ვერსიით.

გადახდა:

გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და პროგრამის დასახელება უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.

საბანკო რეკვიზიტები:

  • სს „ თიბისი ბანკი“
  • საბანკო კოდი (მფო): TBCB GE 22
  • მიმღების დასახელება - ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL

სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ სარეგისტრაციო ფორმა.

რეგისტრაციის ბოლო ვადა არის 2024 წლის 29 სექტემბერი.

სალექციო პროცესი დაიწყება ოქტომბრის დასაწყისში.

რეგისტრაციის დასრულების შემდეგ, ჩატარდება გასაუბრება მიმღებ კომისიასთან.

შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მოტივაცია
  • კომუნიკაციის უნარი

*სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა (B2 დონე)

გიორგი შუბლაძე

კოორდინატორი


ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი

მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108

ელ-ფოსტა: g.shubladze@gipa.ge 
მობ: +995 595 599 655