სტრატეგიული კომუნიკაცია

Become Professional Strategic Communication Manager at GIPA

საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის (GIPA) ტრენინგების და კონსულტაციების ცენტრი აცხადებს მიღებას საერთაშორისო სტანდარტებზე დაყრდნობილ სასერტიფიკატო პროგრამაზე - სტრატეგიული კომუნიკაცია.

გთავაზობთ უნიკალურ პროფესიონალურ გარემოს და ინტენსიურ პროგრამას პრაქტიკოსი ლექტორებისაგან.

პროგრამის შინაარსი:

1.სტრატეგიული კომუნიკაციის მენეჯმენტი 

  • სტრატეგია - კამპანიის დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და შეფასება, შიდა კომუნიკაცია, კრიზისის მართვა, სოციალური მედია კონტენტის სტრატეგია, კომუნიკაციის პროცესი და ფსიქოლოგია - social change

2.მარკეტინგის და ბრენდინგის საფუძვლები 

  • მარკეტინგული ხედვის ჩამოყალიბება
  • მარკეტინგის ძირითადი ფუნქციების გაცნობა და მათი პრაქტიკაში გამოყენება
  • ბრენდის შექმნის და მართვის პროცესის გაცნობა.

3.ამბის თხრობის ხელოვნება 

  • ამბის თხრობა თავდაჯერებულად
  • ამბის თხრობის ტექნიკები
  • რა არის და რა არ არის სთორითელინგი

4.კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა 

  • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ სისტემური წარმოდგენის ჩამოყალიბება
  • კომპანიის/ორგანიზაციის სტრატეგიის განსაზღვრისას სოციალური პასუხისმგებლობის მნიშვნელობის გაითვალისწინება და მისი ინტეგრირება სხვადასხვა აქტივობაში

5.ფანდრაიზინგი

  • დონორებთან ორგანიზაციული ურთიერთობების დაგეგმვა და მართვა, სტრატეგიული დაგეგმვისა და მართვის ინსტრუმენტების SWOT, ROPES გამოყენება
  • საპროექტო განაცხადის და სასპონსორო წინადადების შედგენა

6.ციფრული მარკეტინგი 

  • ციფრული მარკეტინგის არხები, რეკლამების პრნციპები, SEO-ს საფუძვლები

7.რეკლამა და მედია დაგეგმარება

  • საკომუნიკაციო არხების დაგეგმვა, ბრენდის კომუნიკაცია
  • რადიო და პრესის რეიტინგი, მედია მონიტორინგი

8.მედიასთან ურთიერთობა 

  • მედიასთან კომუნიკაციის მეთოდების გაცნობა
  • პრესკონფერენციის, ბრიფინგის და ინტერვიუს მომზადების, ასევე პრესრელიზის წერის ტექნიკების დაუფლება. 

9.პრეზენტაციის ტექნიკა 

  • ეფექტური საჯარო გამოსვლის ტექნიკები
  • კარგი და ცუდი საჯარო გამოსვლა
  • ოვერპედი და ამბის თხრობა საჯარო გამოსვლის დროს

10.ღონისძიებათა მართვა 

  • სხვადასხვა სახის ღონისძიებების ეფექტური დაგეგმვისა და განხორციელებისათვის საჭირო უნარ-ჩვევების გამომუშავება

11.ფინალური პროექტი 

  • სალექციო პროცესის დასრულების შემდეგ, მიღებული ცოდნის საფუძველზე, მსმენელები მუშაობენ ფინალურ, ინდივიდუალურ პროექტზე.

თინათინ სტამბოლიშვილი - მარკეტინგული კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, სადაზღვეო კომპანია „GPI ჰოლდინგი“.

ნინო კუპრაშვილი - მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, ზედაზენი.

ალექსანდრე გაბუნია - სტუდია Cinemani Films დამფუძნებელი, დოკუმენტალისტი

ალექსანდრე კვეტენაძე - Market Product Owner, შპს "ავიატორი"

ნინო დანელია - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორი

თამთა ცინცაძე - ჟურნალისტთა და ტელეწამყვანთა დახელოვნების ტრენერი, სტუდია მაესტრო; ალექსანდრე ციცქიშვილი - არტ დირექტორი

თამარ ქაფიანიძე - საჯარო და კერძო ორგანიზაციების კომუნიკაციების მენეჯერი

მაკა ყუბუსიძე - აღმასრულებელი დირექტორი, კომპანია „Georgian Events“

სწავლის ხანგრძლივობა: 5 თვე (სალექციო პროცესი). 

ლექციები ჩატარდება კვირაში ოთხჯერ, სამუშაო დღეებში - საღამოს 19:00-დან 22:00-მდე; შაბათობით – დღის პირველ ან მეორე ნახევარში.

სწავლების ენა: ქართული

საკითხავი მასალა: ქართულ და ინგლისურ ენაზე

პროგრამის ღირებულება: 2300 ლარი

გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად

I ეტაპი – 1700 ლარი (სწავლის დაწყებიდან 1 კვირის განმავლობაში)

II ეტაპი – 600 ლარი (სწავლის დაწყების მეორე თვეს)

ფასდაკლების სისტემა

პროგრამა მოიცავს ინდივიდუალურ და კორპორაციულ ფასდაკლებებს. 

ინდივიდუალური ფასდაკლება:

1. GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%

2. ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%

კორპორატიული ფასდაკლება:

იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზაცია ფარავს თანამშრომლების განვითარების ხარჯებს, მოქმედებს შემდეგი ფასდაკლებები:

1. ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%

2. ოთხი თანამშრომელი – 15%

3. ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%

*მონაწილეს შეუძლია ისარგებლოს ფასდაკლების მხოლოდ ერთი ვერსიით.

გადახდა:

გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და პროგრამის დასახელება უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.

საბანკო რეკვიზიტები:

  • სს „ თიბისი ბანკი“
  • საბანკო კოდი (მფო): TBCB GE 22
  • მიმღების დასახელება - ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL

სწავლის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს გადაეცემათ სტრატეგიული კომუნიკაციის მენეჯერის (SCM) სერტიფიკატი.

სერტიფიკატი გაიცემა გრეიდების მიხედვით.

სერტიფიკატის აღების წინაპირობა:

  • თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება;
  • ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.

სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ სარეგისტრაციო ფორმა.

რეგისტრაციის ბოლო ვადა არის 2022 წლის 12 ოქტომბერი.

რეგისტრაციის დასრულების შემდეგ, ჩატარდება გასაუბრება მიმღებ კომისიასთან.

შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მოტივაცია
  • კომუნიკაციის უნარი

*სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა (B2 დონე)

თეონა სუხიაშვილი

კოორდინატორი


ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი

მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108

ელ-ფოსტა: t.sukhiashvili@gipa.ge
მობ: +995 598 119 212

დაგვიკავშირდით