სტრატეგიული კომუნიკაცია

Become Professional Strategic Communication Manager at GIPA

საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის (GIPA) ტრენინგების და კონსულტაციების ცენტრი აცხადებს მიღებას საერთაშორისო სტანდარტებზე დაყრდნობილ სასერტიფიკატო პროგრამაზე - სტრატეგიული კომუნიკაცია.

გთავაზობთ უნიკალურ პროფესიონალურ გარემოს და ინტენსიურ პროგრამას პრაქტიკოსი ლექტორებისაგან.

დაგეხმარებით, გახდეთ გამორჩეულები თქვენს მიერ შერჩეულ პროფესიაში.

გაძლევთ შანსს:

  • მიიღოთ პრაქტიკული ცოდნა პრაქტიკოსი ლექტორებისაგან;
  • მოხვდეთ სტაჟირებაზე კერძო კომპანიებში;

პროგრამა განკუთვნილია მათთვის, ვინც ჩამოყალიბებულია საკუთარ ინტერესებში.

1.სტრატეგიული კომუნიკაციის მენეჯმენტი  

  • სტრატეგია - კამპანიის დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და შეფასება
  • შიდა კომუნიკაცია
  • კრიზისის მართვა
  • სოციალური მედია კონტენტის სტრატეგია
  • კომუნიკაციის პროცესი და ფსიქოლოგია - social change

ლექტორითინათინ სტამბოლიშვილი - მარკეტინგული კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, სადაზღვეო კომპანია „GPI ჰოლდინგი“

2.მარკეტინგის და ბრენდინგის საფუძვლები მარკეტინგული ხედვის ჩამოყალიბება, მარკეტინგის ძირითადი ფუნქციების გაცნობა და მათი პრაქტიკაში გამოყენება. ბრენდის შექმნის და მართვის პროცესის გაცნობა.

ლექტორი: ნინო კუპრაშვილი - სტრატეგიული დაგეგმარების დირექტორი, ლივინგსტონი

3.იდეების გენერირება და კრეატივი - იდეების გენერირების ტექნიკების დაუფლება და კრეატიული აზროვნების ჩამოყალიბება.

ლექტორი: ალექსანდრე ციცქიშვილი - არტ დირექტორი

4.ამბის თხრობის ხელოვნებამოკლედ, თავდაჯერებულად, სწორი აქცენტებითა და სწორი კომუნიკაციით ამბის მოყოლის ტექნიკის დაუფლება.

5.კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ სისტემური წარმოდგენის ჩამოყალიბება. კომპანიის/ორგანიზაციის სტრატეგიის განსაზღვრისას სოციალური პასუხისმგებლობის მნიშვნელობის გაითვალისწინება და მისი ინტეგრირება სხვადასხვა აქტივობაში.

ლექტორითინათინ სტამბოლიშვილი - მარკეტინგული კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, სადაზღვეო კომპანია „GPI ჰოლდინგი“

6.ფანდინგი და ფანდრაიზინგი - დონორებთან ორგანიზაციული ურთიერთობების დაგეგმვა და მართვა, სტრატეგიული დაგეგმვისა და მართვის ინსტრუმენტების SWOT, ROPES გამოყენება; საპროექტო განაცხადის და სასპონსორო წინადადების შედგენა.

ლექტორი: ბუბა ცირეკიძე - ასოცირებული ტრენერი/კონსულტანტი, ტრენინგების და კონსულტაციების ცენტრი (CTC)

7.ციფრული მარკეტინგი - ციფრული საკომუნიკაციო არხების ათვისება, რეკლამის განთავსება და მართვა. ციფრული კამპანიების შედეგების ანალიზი და ამ ანალიზის მიხედვით, შემდგომი კამპანიების დაგეგმვა. 

ლექტორი: ალექსანდრე კვეტენაძე - Market Product Owner, შპს "ავიატორი"

8.რეკლამა და მედია დაგეგმარება - საკომუნიკაციო არხების დაგეგმვა, ბრენდის კომუნიკაცია. რადიო და პრესის რეიტინგი, მედია მონიტორინგი.

ლექტორი: ნინო კუპრაშვილი - სტრატეგიული დაგეგმარების დირექტორი, ლივინგსტონი

9.მედიასთან ურთიერთობა მედიასთან კომუნიკაციის მეთოდების გაცნობა. პრესკონფერენციის, ბრიფინგის და ინტერვიუს მომზადების, ასევე პრესრელიზის წერის ტექნიკების დაუფლება. 

ლექტორი: ნინო ივანიშვილი - დეკანი, ჟურნალისტიკის და მედია მენეჯმენტის კავკასიური სკოლა, GIPA 

10.პრეზენტაციის ტექნიკა - ეფექტური კომუნიკაციის წარმართვისათვის საჭირო ძირითადი ტექნიკების გაცნობა. კარგი პრეზენტაციის დაგეგმვის, მომზადების და წარდგენის უნარ-ჩვევების გამომუშავება. 

ლექტორები: თამთა ცინცაძე - ჟურნალისტთა და ტელეწამყვანთა დახელოვნების ტრენერი, სტუდია მაესტრო; ალექსანდრე ციცქიშვილი - არტ დირექტორი

11.ღონისძიებათა მართვა სხვადასხვა სახის ღონისძიებების ეფექტური დაგეგმვისა და განხორციელებისათვის საჭირო უნარ-ჩვევების გამომუშავება.

ლექტორი: მაკა ყუბუსიძე - აღმასრულებელი დირექტორი, კომპანია „Georgian Events“

12.ფინალური პროექტი - სალექციო პროცესის დასრულების შემდეგ, მიღებული ცოდნის საფუძველზე, მსმენელები მუშაობენ ფინალურ, ინდივიდუალურ პროექტზე.

სწავლის ხანგრძლივობა: 5 თვე (სალექციო პროცესი). სწავლა დაიწყება 2019 წლის 4 ნოემბერს.

ლექციები ჩატარდება კვირაში ოთხჯერ, სამუშაო დღეებში - საღამოს 19:00-დან 22:00-მდე; შაბათობით – დღის პირველ ან მეორე ნახევარში.

სწავლების ენა: ქართული

სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ სააპლიკაციო ფორმა.

რეგისტრაციის ბოლო ვადა: 2019 წლის 27 ოქტომბერი.

რეგისტრაციის დასრულების შემდეგ, 28-31 ოქტომბერს ჩატარდება გასაუბრება მიმღებ კომისიასთან.

შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მოტივაცია
  • კომუნიკაციის უნარი

სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა (B2 დონე).

პროგრამის ღირებულება: 2300 ლარი

გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად

I ეტაპი – 1700 ლარი – 2019 წლის 11 ნოემბრამდე

II ეტაპი – 600 ლარი – 2019 წლის 9 დეკემბრამდე

პროგრამაზე გათვალისწინებული არის შემდეგი სახის ფასდაკლებები:

  • GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%
  • ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%

კორპორატიული ფასდაკლება

ერთ ორგანიზაციაში დასაქმებული პირები სარგებლობენ შემდეგი სახის ფასდაკლებებით:

  • ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%
  • ოთხი თანამშრომელი – 15%
  • ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%

პროგრამით დაინტერესებულ პირს შეუძლია ისარგებლოს მხოლოდ ერთი ფასდაკლებით.

თანხა უნდა ჩაირიცხოს ქვემოთ მითითებულ საბანკო რეკვიზიტებზე:

საბანკო კოდი (მფო) – TBCB GE 22

მიმღების დასახელება – ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშსწორების ანგარიში– GE84TB1100000110700419 / GEL

გთხოვთ, გადახდისას დანიშნულებაში მიუთითეთ პირადი ნომერი და პროგრამის სახელწოდება.

სწავლის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს გადაეცემათ სტრატეგიული კომუნიკაციის მენეჯერის (SCM) სერტიფიკატი. სერტიფიკატი გაიცემა გრეიდების მიხედვით.

მოთხოვნა სერტიფიკატის მისაღებად:

  • თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება;
  • ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.

ნინო ქოჩიაშვილი

სასერტიფიკატო პროგრამების კოორდინატორი
ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი

მის: მარი ბროსეს 2, მეორე სართული. 0108, თბილისი 
ელფოსტა: n.kochiashvili@gipa.ge
მობ: +995 599 77 86 86

დაგვიკავშირდით

  • მარი ბროსეს 2, მეორე სართული, თბილისი, 0108
  • +995599778686
  • n.kochiashvili@gipa.ge