საზოგადოებასთან ურთიერთობა

Become Professional PR Manager at GIPA

საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის (GIPA) ტრენინგების და კონსულტაციების ცენტრი აცხადებს მიღებას საერთაშორისო სტანდარტებზე დაყრდნობილ სასერტიფიკატო პროგრამაზე - საზოგადოებასთან ურთიერთობა.

გთავაზობთ უნიკალურ პროფესიონალურ გარემოს და ინტენსიურ პროგრამას პრაქტიკოსი ლექტორებისაგან.

პროგრამის შინაარსი:

1. საზოგადოებასთან ურთიერთობის საფუძვლები და მედია წიგნიერება

  • შესავალი პიარში: განმართებები, როლები და მაგალითები
  • ქართული მედია-ლანდშაფტი და კონტექსტი
  • მედია-წიგნიერება: დეზინფორმაცია, მისინფორმაცია, ადგილობრივი და საერთაშორისო კონტექსტი
  • ქცევის მეცნიერება და სოციალური ცვლილება

2სტრატეგია და კამპანიის დაგეგმვა

  • SMART მიზნები და აუდიტორიის სეგმენტაცია
  • PESO მოდელი: მიმოხილვა და პრაქტიკული მაგალითები 
  • კამპანიის გეგმის მომზადება

3.შეტყობინებებისა და ნარატივის შექმნა

  • შეტყობინებების განვითარება: სტრუქტურა და სიცხადე
  • ვიზუალი და ტექსტი: სთორითელინგის საფუძვლები
  • პრაქტიკული წერის ვორქშოპი: ჰედლაინი, ლიდი

4. სოციალური მედიის საფუძვლები 

  • Facebook და Instagram: პლატფორმების სპეციფიკა და პრაქტიკა
  • ინფლუენსერებთან თანამშრომლობა: შერჩევა, ბრიფინგი და მართვა

5. ტრადიციული მედია და მედიასთან ურთიერთობები

  • ეფექტური პრეს-რელიზის წერა
  • თემების ინტეგრირება მედიაში: ისტორიის შეთავაზება და ურთიერთობების მართვა

6. კამპანიებისა და ღონისძიებების მართვა

  • კამპანიის საფუძვლები: როლები, ვადები და ბიუჯეტირება
  • ღონისძიებების მართვის საფუძვლები: დაგეგმვა, ორგანიზება და შესრულება
  • ღონისძიების მართვის პრაქტიკული ვორქშოპი და სიმულაცია

7. CSR და მდგრადი განვითარება 

  • CSR-ისა და მდგრადობის საფუძვლები: განმარტებები, კონცეფციები და მაგალითები
  • პასუხისმგებლიანი კომუნიკაცია 
  • "მწვანე მანიპულაციის" თავიდან აცილება 

8.პროპაგანდა, მანიპულაცია და ეთიკური პიარი

  • პროპაგანდისა და მანიპულაციის ამოცნობა
  • ეთიკური პიარის პრინციპები: გამჭვირვალობა, ნდობის მშენებლობა და ეთიკა

9. კრიზისული კომუნიკაცია პიარში 

  • კრიზისული კომუნიკაციის პრინციპები
  • კრიზისეული კომუნიკაციის პრაქტიკული სცენარები

10. პიარის მომიჯნავე დისციპლინები და ორგანიზაციული როლები 

  • პიარი და მარკეტინგი: საერთო მიზნები და აქტივობები
  • პიარი და ბრენდინგი: რეპუტაციის მართვა და ბრენდის იდენტობის მხარდაჭერა
  • პიარ და HR / შიდა კომუნიკაცია: თანამშრომელტა ჩართულობა და ორგანიზაციული კულტურა

11.ფინალური პროექტი 

  • საბოლოო პროექტი და პრეზენტაცია

მასტერკლასები: 

პროგრამის განმავლობაში მონაწილეებს ჩაუტარდებათ შეხვედრა/მასტერკლასები

  • ვორქშოპი: ვიდეო კონტენტის შექმნა
  • მედიაში თემის გატანის ტექნიკები

სწავლის ხანგრძლივობა: 3 თვე. 

ლექციები ჩატარდება კვირაში სამჯერ, სამუშაო დღეებში - საღამოს 19:00-დან 22:00-მდე; შაბათობით – დღის პირველ ან მეორე ნახევარში.

სწავლების ენა: ქართული

საკითხავი მასალა: ქართულ და ინგლისურ ენაზე

სწავლის დასრულების შემდეგ, მონაწილეებს გადაეცემათ საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერის (PRM) სერტიფიკატი. 

სერტიფიკატი გაიცემა მიღებული ქულების შესაბამისად და განსხვავდება მონაწილის მიღწევების გათვალისწინებით.

სერტიფიკატის აღების წინაპირობა: 

  • თითოეულ საგანში მინიმალური, დადებითი შეფასების მიღება;
  • ფინალური, ინდივიდუალური პროექტის მომზადება და წარდგენა.

თინათინ სტამბოლიშვილი

ანა ქეშელაშვილი

თინათინ ნაჭყებია

პროგრამის ღირებულება2300 ლარი

გადახდის გრაფიკი: თანხის გადახდა ხდება 2 ეტაპად

I ეტაპი – 1700 ლარი (სწავლის დაწყებიდან 1 კვირის განმავლობაში)

II ეტაპი – 600 ლარი (სწავლის დაწყების მეორე თვეს)

ფასდაკლების სისტემა

პროგრამა მოიცავს ინდივიდუალურ და კორპორაციულ ფასდაკლებებს. 

ინდივიდუალური ფასდაკლება:

1. GIPA – ს კურსდამთავრებულთათვის – 10%

2. ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%

კორპორატიული ფასდაკლება:

იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზაცია ფარავს თანამშრომლების განვითარების ხარჯებს, მოქმედებს შემდეგი ფასდაკლებები:

1. ორი ან სამი თანამშრომელი – 10%

2. ოთხი თანამშრომელი – 15%

3. ხუთი ან მეტი თანამშრომელი – 20%

*მონაწილეს შეუძლია ისარგებლოს ფასდაკლების მხოლოდ ერთი ვერსიით.

გადახდა:

გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და პროგრამის დასახელება უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.

საბანკო რეკვიზიტები:

  • სს „ თიბისი ბანკი“
  • საბანკო კოდი (მფო): TBCB GE 22
  • მიმღების დასახელება - ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL

სასერტიფიკატო პროგრამით დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ სარეგისტრაციო ფორმა.

რეგისტრაციის ბოლო ვადა: 2025 წლის 10 ოქტომბერი.

გასაუბრება ჩატარდება მიმღებ კომისიასთან ოქტომბრის დასაწყისში. სწავლა დაიწყება 15 ოქტომბრიდან.

შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მოტივაცია
  • კომუნიკაციის უნარი

*სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა (B2 დონე).

ჟანა ანთია

ხელმძღვანელი

ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი

მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108 

ელ-ფოსტა: zh.antia@gipa.ge

მობ: (+995) 595 59 23 01