HR საკონსულტაციო მომსახურების მიზანია ექსპერტული კონსულტაციებისა და მხარდაჭერის აღმოჩენა ორი მიმართულებით: (1) საჯარო უწყებების და (2) მცირე ბიზნესების, სტარტაპების, დიდი კორპორაციების მფლობელებისა თუ ადამიანური რესურსების მართვის მენეჯერებისა თუ მფლობელებისათვის.
ინდივიდუალური და ჯგუფური ქოუჩინგი და საკონსულტაციო მომსახურება გამიზნულია HR მენეჯერებისა და ორგანიზაციების მფლობელებისათვის, რომელთაც სურთ მათი ორგანიზაციის ყოველდღიური HR საქმიანობის დანერგვა, გაუმჯობესება და ეფექტიანი მართვა.
საკონსულტაციო მომსახურება ასევე განკუთვნილია იმ სტარტაპებისა და ბიზნესების წარმომადგენლებისათვის, რომლებსაც აქვთ შემდეგი სახის კითხვები:
რას გთავაზობთ?
როგორ გთავაზობთ?
კონსულტაციისა თუ სხვა ტიპის მომსახურების საჭიროების შემთხვევაში, უნდა შეავსოთ სარეგისტრაციო ფორმა და კოორდინატორი დაგიკავშირდებათ დეტალების დასაზუსტებლად.
შეხვედრებზე დასწრება შესაძლებელია ინდივიდუალურად ან ჯგუფურად, მაქსიმუმ 3 ადამიანის ოდენობით.
შეხვედრების ფორმატი
საკონსულტაციო შეხვედრები შესაძლოა ჩატარდეს როგორც დისტანციურად, ასევე აუდიტორულ რეჟიმში (ჯიპას შენობაში). საკონსულტაციო შეხვედრები ჩატარდება საღამოს საათებში - 19:00-დან 22:00 საათამდე, ან შაბათ დღეს (დღის პირველ ნახევარში).
საკონსულტაციო მომსახურების თემატიკა
შეხვედრის დასაგეგმად, მნიშნვნელოვანია სარეგისტრაციო ფორმაში მონიშნოთ და აარჩიოთ თქვენთვის სასურველი თემები, კერძოდ:
თითოეული თემა სარეგისტრაციო ფორმაში ჩაშლილია ქვეთემებად, რომ გაგიმარტივდეთ შერჩევის პროცესი, ხოლო ჩვენ გაგვიმარტივდეს თქვენს საჭიროებებზე მორგებული დაგეგმარება.
შეგიძლიათ ასევე, კომენტარის ველში მოგვწეროთ თქვენი შეკითხვები ან კონკრეტული საკითხი, რაზეც გსურთ კონსულტაციის მიღება.
ვინ შეიძლება ისარგებლოს აღნიშნული სერვისით:
რუსუდან (მაცაცო) პაპავა - აქვს ადამიანური რესურესების მართვის სფეროში 14 წლიანი გამოცდილება სხვადასხვა მმართველ პოზიციებზე. განხორციელებული აქვს მასშტაბური პროექტები HR ბიზნეს სტრატეგიების, თანამშრომელთა განვითარების სისტემების შემუშავებისა და დანერგვის კუთხით. ძირითადი მიმართულებები - ბიზნეს პროცესების აუდიტი, შიდა ორგანიზაციული კვლევები, თანამშრომელთა შერჩევა, ტრენინგები და პროფესიული განვითარება. 15+ წლის მანძილზე წამყვანი ტრენერ-კონსულტანტთა პროექტების მართვის, ზოგადი მენეჯმენტის და ეფექტური მომსახურების მიმართულებით.
ნანა თვალაბეიშვილი - აქვს ადამიანური რესურსების მართვის სფეროში 12 წლიანი გამოცდილება მენეჯერულ პოზიციებზე, როგორც ადგილობრივ, ასევე საერთაშორისო კომპანიებში. უძღვებოდა მასშტაბურ პროექტებს, რომლებიც მიზნად ისახავდა კომპანიის შიდა ორგანიზაციული გარემოს შესწავლას, ბენეფიტებისა და კომპენსაციის სისტემების შემუშავებას და დანერგვას. ძირითადი მიმართულებები - ბენეფიტებისა და კომპენსაციის სისტემები, შიდა ორგანიზაციული კვლევები, ტრენინგები და პროფესიული განვითარება 15+ წლის მანძილზე საქმიანობს როგორც წამყვანი ტრენერ-კონსულტანტი პროექტების მართვის, ზოგადი მენეჯმენტის და ეფექტური მომსახურების მიმართულებით.
ნატა სანიკიძე - აქვს ადამიანური რესურესების მართვის სფეროში 10+ წლიანი გამოცდილება, მათ შორის სხვადასხვა მმართველ პოზიციებზე. განხორციელებული აქვს მასშტაბური პროექტები, ფეიროლ სისტემის შემუშავების, HR სოფტისა და ადმინისტრაციული პროცესების დანერგვის კუთხით. ძირითადი მიმართულებები - ბენეფიტებისა და კომპენსაციის მართვა, პერსონალის ადმინისტრირებასთან დაკავშირებული პროცესების/დოკუმენტბრუნვის მართვა.
საჯარო სექტორის ადამიანური რესურსების მართვის კონსულტანტი
ნინო ბერუაშვილი - ფლობს ადამიანური რესურსების მართვის და სწავლების სფეროში 18 წლიან გამოცდილებას სხვადასხვა წამყვან ორგანიზაციებში ისეთ საპასუხისმგებლო მენეჯერულ პოზიციებზე, როგორიცაა ეროვნული ბანკის HR სამსახურის უფროსი, იუსტიციის სამინისტროს სასწავლო ცენტრის დირექტორი და ა.შ. ამჟამად არის ორგანიზაცია ,,MinDoor”-ის მმართველი პარტნიორი და დამფუძნებელი. გარდა ამისა, ნინო აქვს ათწლიანი გამოცდილება ორგანიზაციული განვითარების სფეროში, როგორც ექსპერტსა და კონსულტანტს. განხორციელებული აქვს არაერთი პროექტი სხვადასხვა საერთაშორისო, დონორ ორგანიზაციებთან თანამშრომლობით (Counsil of Europe, EU, EUIPO, GIZ და ა.შ.) ნინო ფსიქოლოგიის მაგისტრია, ასევე გავლილი აქვს კემბრიჯის უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლის ლიდერობის პროგრამა (Advanced Leadership Program). ის ასევე არის სერთიფიცირებული ქოუჩი (Erickson International; Jungian International School, Coaching rising) და ემოციური ინტელექტის სერთიფიცირებული ტრენერი (Rochemartin London). გარდა ამისა, პარალელურად დაკავებულია აკადემიური საქმიანობით რამდენიმე უნივერსიტეტში.
მომსახურების საათობრივი ღირებულება შეადგენს 200 ლარს. არასრული საკონსულტაციო მომსახურების ღირებულება შეადგენს 50 ლარს. არასრულ საკონსულტაციო მომსახურებაში იგულისხმება მოკლე, მაქსიმუმ 10 წუთიანი შეხვედრები.
გადახდა
გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე. პირადი ნომერი და მომსახურების დასახელება „საკონსულტაციო მომსახურება“ უნდა მიეთითოს საგადახდო დავალებაში.
საბანკო რეკვიზიტები:
ანგარიშის ნომერი - GE84TB1100000110700419 / GEL
ჟანა ანთია
ხელმძღვანელი
ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრი
მის: მარი ბროსეს 2, თბილისი, 0108
ელ-ფოსტა: zh.antia@gipa.ge
მობ: 595 59 23 01