ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგის 3 წლიანი საბაკალავრო პროგრამა არის ინოვაციური პროგრამა, სადაც სტუდენტები შეისწავლიან მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვას საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით.

პროგრამა სტუდენტებს სთავაზობს ციფრული მარკეტინგის სისტემურ შესწავლას, რაც მოიცავს (მაგრამ არ შემოიფარგლება) შემდეგ მიმართულებებს:

  • პროდუქტის ვიზუალიზაცია
  • საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია
  • ციფრული სივრცეში მონაცემთა რანჟირება და ანალიზი
  • სოციალური მედიის მართვა და ციფრული არხების შეფასება და ეფექტური გამოყენება
  • ციფრული მარკეტინგის პროექტების დაგეგმვა და მართვა, გაყიდვების დაგეგმვა და ეფექტური მართვა ციფრულ სივრცეში
  • ციფრული მარკეტერისთვის საჭირო პროგრამირების უნარების განვითარება, ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრირება მარკეტინგულ კვლევასა და დაგეგმვაში

პროგრამაზე სწავლის განმავლობაში, სტუდენს ჩამოუყალიბდება მარკეტერისთვის საჭირო კომპლექსური ცოდნა - მარკეტინგში, ფინანსებში, მენეჯმენტში, ოპერაციებში.

სტუდენტი შეიარაღებული იქნება დასაქმების ბაზრისთვის საჭირო უნარ-ჩვევებით, ეცოდინება ეფექტური პრეზენტაციების შექმნა, შეძლებს კომუნიკაციას უცხო ენებზე დამკვეთებთან და კლიენტებთან - ინგლისურ და ფრანგულ (არჩევითი) ენებზე, შეძლებს გამოიყენოს ინფორმაციული ტექნოლოგიები და ხელოვნური ინტელექტი დასახული მარკეტინგული ამოცანების გადაჭრაში.

პროგრამა ორიენტირებული სწავლა კეთებით პროცესზე, დიდი ყურადღება ექცევა პრაქტიკული ქეისების გამოყენებას. შემთხვევების განხილვის დროს ხდება მათი კრიტიკული გააზრება.

3 წლიანი სწავლების პერიოდში და სწავლის დასრულების შემდეგ, ჩვენი სტუდენტი შეძლებს იმუშაოს:

I კურსის დასრულების შემდეგ: მენეჯერის თანაშემწედ

II კურსის დასრულების შემდეგ: ციფრული პროექტის მენეჯერად, ციფრული მარკეტინგის ანალიტიკოსად

III კურსის დასრულების შემდეგ: ციფრული მარკეტინგის პროექტების მენეჯერად, სტარტაპერად

კურიკულუმი

მისაღები ადგილების რაოდენობა: 32

პროგრამის კოდი აბიტურიენტთა ცნობარში: 1530110

სწავლების ენა: ქართული

ეროვნულ გამოცდებზე ჩასაბარებელი სავალდებულო საგნები:

  • ქართული ენა და ლიტერატურა
  • ნებისმიერ უცხო ენა
  • მათემატიკა ან ისტორია

*ეროვნულ გამოცდებზე ჩასაბარებელი არჩევითი საგნები: მე-4 საგნის ჩაბარება სავალდებულო არ არის.

საბაკალავრო პროგრამაზე დაიშვება პირი:

  • რომელსაც აქვს საშუალო განათლების დამადასტურებელი მოწმობა-ატესტატი
  • რომელმაც წარმატებით ჩააბარა ერთიანი ეროვნული გამოცდები

პირველკურსელთა რეგისტრაცია:

  1.საბაკალავრო პროგრამის სტუდენტთა სარეგისტრაციო ბმული: https://portal.gipa.ge/bachelor

საბაკალავრო პროგრამის სტუდენტთა რეგისტრაცია იწრმოებს ელექტრონულად. რეგისტრაციისათვის სტუდენტმა უნდა ატვირთოს შემდეგი დოკუმენტები:

  • პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა ან პასპორტი
  • სრული ზოგადი განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტი - ატესტატი. უცხოეთში მიღებული სრული ზოგადი განათლების შემთხვევაში - განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ გაცემული აღიარების დოკუმენტი
  • 1 ფოტოსურათი ზომით ¾
  • სამხედრო აღრიცხვაზე ყოფნის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ვაჟებისთვის)
  • სწავლის წლიური გადასახადის 25%-ის გადახდის დამადასტურებელი ქვითარი. თუ აბიტურიენტს მოპოვებული აქვს სასწავლო გრანტი, მის მიერ რეგისტრაციამდე გადასახდელი თანხის ოდენობა შეადგენს საგანმანათლებლო პროგრამით გათვალისწინებული საფასურისა და გრანტის სხვაობის მეოთხედს
  1. ხელშეკრულების გაფორმება

მას შემდეგ, რაც სტუდენტი გაივლის ონლაინ რეგისტრაციას, ხელშეკრულების გასაფორმებლად, უნდა გამოცხადდეს უნივერსიტეტში (თბილისი, რუსთავის გზატკეცილი 22ა).

ხელშეკრულების გაფორმებისას, სტუდენტმა თან უნდა იქონიოს პირადობის მოწმობა ან პასპორტი.

* იმ პირველკურსელს, რომელიც ხელშეკრულების გაფორმების დღისთვის არ იქნება სრულწლოვანი (18 წლის) თან უნდა ახლდეს მშობელი, ან მინდობილი პირი რომელიც ხელს მოაწერს ხელშეკრულებას (ადგილზე უნდა წარმოადგინოს ნოტარიულად დამოწმებული შესაბამისი დოკუმენტაცია).

პროგრამის წლიური ღირებულება: 5500 ლარი

 

საუნივერსიტეტო დაფინანსების სისტემა

  1. GIPA-ს ბიზნესის საბაკალავრო პროგრამაზე, 100% ან 70%-იანი სახელმწიფო გრანტის მოპოვების შემთხვევაში, სტუდენტი მიიღებს საუნივერსიტეტო გრანტს შესაბამისად, 2250 და 1575 ლარის ოდენობით:
  • 100%-იანი სახელმწიფო გრანტის მიღების შემთხვევაში, სწავლის ღირებულება: 1000 ლარი
  • 70%-იანი სახელმწიფო გრანტის მფლობელის სწავლის ღირებულება: 2350 ლარი

 

საუნივერსიტეტო გრანტის მოპოვებას ეროვნულ გამოცდებზე მიღებული საუკეთესო საკონკურსო ქულის მქონე 25 სტუდენტი შეძლებს.

 

* სწავლების მეორე და მესამე წელს სტუდენტს დაფინანსება შეუნარჩუნდება, თუ მისი აკადემიური მოსწრება იქნება 3.2 GPA ან მეტი.

  1. 100% და 70%-იანი სახელმწიფო გრანტის მქონე სტუდენტები,რომლებიც ვერ მოხვდებიან საუკეთესო საკონკურსო ქულის მქონე 25 სტუდენტს შორის და ასევე, 50%-იან სახელმწიფო გრანტის მქონე სტუდენტები, მიიღებენ 1000 ლარიან დაფინანსებას.
  • მეორე წლიდან1000 ლარიანი დაფინანსება შეუნარჩუნდება საუკეთესო აკადემიური მოსწრების მქონე 20 სტუდენტს (3.2 ან მეტი GPA).
  • 5-ზე მეტი GPA-ს მქონე სტუდენტებს მიეცემათ შესაძლებლობა, ისარგებლონ1000 ლარამდე თანადაფინანსებით, რეიტინგის შესაბამისად
  1. მაქსიმალური GPA (4.0)  მქონე სტუდენტებს სწავლა დაუფინანსდებათ 100%-ით

 

გადახდა:

სწავლის საფასურის გადახდა უნდა განხორციელდეს ორგანიზაციის ანგარიშზე.

დანიშნულებაში მიუთითეთ სტუდენტის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი და სასწავლო პროგრამის დასახელება.

საბანკო რეკვიზიტები:

საბანკო კოდი (მფო) – TBCB GE 22

მიმღების დასახელება – ააიპ საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი

ანგარიშსწორების ანგარიში– GE84TB1100000110700419 / GEL

 

1. რამდენი ხანი გრძელდება სწავლა?
სწავლა გრძელდება 3 წელი - 6 სტანდარტული სემესტრი

2. რას ვისწავლი?
სტუდენტი შეისწავლის ბიზნესის საბაზისო საკითხებს. პროგრამა ფოკუსირებულია მარკეტინგისთვის საჭირო ცოდნისა და უნარების გამომუშავებასა და შესწავლაზე, მარკეტინგში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებაზე.

ისწავლი:

  • პროდუქტის ვიზუალიზაციას
  • საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციას
  • ციფრული სივრცეში მონაცემთა რანჟირებასა და ანალიზს
  • სოციალური მედიის მართვას და ციფრული არხების შეფასებასა და
    ეფექტურ გამოყენებას
  • ციფრული მარკეტინგის პროექტების დაგეგმვასა და მართვას
  • გაყიდვების დაგეგმვასა და ეფექტურ მართვას ციფრულ სივრცეში
  • ციფრული მარკეტერისთვის საჭირო პროგრამირებას
  • ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებას მარკეტინგულ კვლევასა და
    დაგეგმვაში

3. სად შეიძლება ვიმუშაო?
ციფრული მარკეტერის სპეციალობა ერთ-ერთი მოთხოვნადი პროფესიაა. ციფრული მარკეტინგის ყველა მიმართულებას და სფეროს სჭირდება. შენ შეგიძლია იმუშაო:

კერძო კომპანიებში: ბანკებში, საცალო და საბითუმო ვაჭრობაში, მარკეტინგულ კომპანიებში, ტექნოლოგიურ კომპანიებში და სხვა.

სამთავრობო სექტორში: განათლების, ჯანდაცვის და ნებისმიერი სხვა მიმართულებით. შეგიძლია იყო ფრილანსერი, წამოიწყო სტარტაპი.

4. რას ნიშნავს მარკეტინგის ლაბორატორია?
ეს არის სწავლის პროცესი კეთებით, სწავლის პროცესში რეალური პროექტების კეთება.
5. რა პროექტებში მომიწევს ჩართვა?
სტუდენტმა თვითონ უნდა დააინიციროს პროექტი და მოახდინოს მისი რეალიზაცია. სტუდენტი ასევე ერთვება მისი ლექტორის მიერ შემოთავაზებული რეალური ბიზნეს პროექტების განხორციელებაში.
6. არის თუ არა გაცვლითი პროგრამები?
ჩვენი ფაკულტეტის სტუდენტები სარგებლობენ გაცვლითი პროგრამების მრავალფეროვნებით. ქვეყნებისა და უნივერსიტეტების ჩამონათვალი ყოველწლიურად ახლდება. მაგალითად, ბოლო სამი წლის მანძილზე, ჩვენი სტუდენტები გაცვლითი პროგრამის ფარგლებში გაემგზავრნენ: კვიპროსში,
ხორვატიაში, საფრანგეთში, გერმანიაში, პოლონეთში, სლოვაკეთში, ჩეხეთში, ესპანეთში, იტალიაში, უნგრეთში, ბულგარეთში, ჰოლანდიაში, აშშ-სა და ბელგიაში.
7. რით განსხვავდება ციფრული მარკეტინგის პროგრამა ბიზნესის ადმინისტრირების პროგრამისგან?
ბიზნეს ადმინისტრირების პროგრამა ფოკუსირებულია ბიზნეს პროცესების, მენეჯმენტის, მარკეტინგისა და ფინანსების შესწავლაზე, ხოლო ციფრული მარკეტინგის პროგრამა სტუდენტებს აძლევს მარკეტერისთვის საჭირო ცოდნას ფინანსებში, მენეჯმენტსა და ბიზნეს პროცესებში და ფოკუსირებულია მარკეტინგის და ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტების შესწავლაზე. 

ვანო ცერცვაძე

პროგრამის ხელმძღვანელი

ელ. ფოსტა: v.tsertsvadze@gipa.ge

მობ: +995 599 449 850

მისამართი: თბილისი, "რუსთავის გზატკეცილი #22ა"

ლექტორები