გამოცდილების მოკლე აღწერა
GIPA – საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის ასოცირებული პროფესორი, ვიზუალური კომუნიკაციის გრაფიკული სტუდიო - ხატვის ლექტორი, 2021 წლიდან. არის სარეკლამო სააგენტო Media Art -ის მთავარი გრაფიკოს-
დიზაინერი, 2007–2010 წლებში მუშაობდა სარეკლამო სააგენტო Adbrand-ში გრაფიკოს-დიზაინერის პოზიციაზე. 2000 წლიდან დღემდე ეწევა კერძო პედაგოგიურ მოღვაწეობას. მოქმედი მხატვარი, მონაწილეობს სხვადასხვა პროექტებსა და
გამოფენებში. დამთავრებული აქვს თბილისის სახელმწიფო სამხატვრო აკადემია, გამოყენებითი გრაფიკის ფაკულტეტი.
პროექტები:
• 2023 წ. 19 დეკემბერი-14 იანვარი, ერთობლივი გამოფენა „დღესასწაული/Fiesta” n9Gallery,
კურატორი მაკა იოვაძე; 3 ნამუშევარი სერიიდან „შეუსაბამო გადაკვეთები“.
• 2023 წ, 8-12 ივნისი, ,,ჩვენი დრო/Our Times" ერთობლივი გამოფენა, ერთერთი მონაწილე.
Kettari Foundation-ის ორგანიზებით, კურატორი ხათუნა ხაბულიანი, ელიჩკა
ნადარეიშვილი. 2 ნამუშევარი სახელწოდებით - „სად გადის ზღვარi?“, „მესმის შენი ხმა“
• 2023, 6 მაისი, "Connections/კავშირები", ევროკავშირისა და გაეროს
განვითარების პროგრამით განხორციელებული ევროპის დღისადმი მიძღვნილი
არტ პერფორმანსი, პოლიპტიქი. ერთ-ერთი მონაწილე. კურატორი ხათუნა
ხაბულიანი, ექსპო ჯორჯიას პავილიონი
• 2023, პროექტი ,,თავისუფალი ქალაქი“ - ქართველი მხატვრების მიერ შექმნილი
ერთობლივი პანო უკრაინელი ხალხის სოლიდარობისთვის, ერთ-ერთი მონაწილე
• 2022, 7 ივნისი, პერსონალური გამოფენა, „შეუსაბამო გადაკვეთები“, ისტორიის
მუზეუმი, ქარვასლა, კურატორი ლიკა მამაცაშვილი
• 2022, მარი მალაზონიას წიგნი „კვებითი შუქნიშანი“, ილუსტრაციები დიზაინი
• ავტორი ქართული შრიფტების: TG Reverance, TG Square, TG Moduli
• საქართველოს ბიზნეს ასოციაცია BAG-ის ლოგოტიპი, ბრენდინგი
• Bayer -ის კალენდრების კონცეპტი და დიზაინი
• Europlant Georgia - ბრენდბუქი, ლოგოტიპის ადაპტაცია
• თბილისის საერთაშორისო ავტოდრომი RIM - ლოგოტიპი, ბრენდბუქი
• თბილისის რარიტეტული ავტომუზეუმი - ლოგოტიპი, ბრენდბუქი
• Media Art- სარეკლამო სააგენტო - ლოგოტიპი, ბრენდინგი, ვებ-გვერდის დიზაინი
• IP Group - ლოგოტიპი, ბრენდინგი
• ანუკა მურვანიძის „სილამაზის აკადემია“ - ვიზუალური მხარდაჭერა