• EN
  • GIPA შენთვის
  • პროგრამები
  • GIPA-ს შესახებ
  • GIPA-ს გუნდი
  • GIPA-ს სტრუქტურა
  • ციფრული მედიისა და კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამის ხელმძღანელი / პროფესორი

    ანა ქეშელაშვილი

    ციფრული მედიისა და კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამის ხელმძღანელი / პროფესორი

    ელფოსტა: a.keshelashvili@gipa.ge

    გამოცდილების მოკლე აღწერა

    მასობრივი კომუნიკაციების დოქტორის (სამხრეთ კაროლინას უნივერსიტეტი). ლუიზიანას სახელმწიფო უნივერსიტეტის კომუნიკაციის მაგისტრი. აქვს მრავალწლიანი საკონსულტაციო და კვლევითი გამოცდილება როგორც საერთაშორისო, ისე ადგილობრივ ორგანიზაციებში კომუნიკაციების, მედია ლანდშაფტის, ტექნოლოგიების დანერგვისა და ჟურნალისტური განათლების სფეროში, თანამშრომლობს წამყვან ორგანიზაციებთან, როგორიცაა „ღია საზოგადოების ინსტიტუტი,“ USAID, UNDP, BBC Media Action და ინტერნიუსი. ავტორია 20-ზე მეტი კვლევითი ნაშრომის, მათ შორის სახელმძღვანელოს თავებისა და  სტატიების. 1990-იან წლებში მისი ჟურნალისტური კარიერა დაიწყო გაზეთ 7 დღეში,  იყო ავტორი Global Voices Online-ში. მოპოვებული აქვს სტიპენდიები დიუკის უნივერსიტეტში, DeWitt Wallace Center-ში და პენსილვანიის უნივერსიტეტის ანენბერგის სკოლაში.

    სასწავლო კურსები: 

    • კომუნიკაციის კვლევა
    • დეზინფორმაცია და ფაქტების გადამოწმება
    • კვლევის მეთოდები სოციალურ მეცნიერებებში
    • ახალია მედია და ტექნოლოგიები
    • აკადემიური წერა
    • ახალი ამბების გაშუქება

    კვლევები და პუბლიკაციები (ბოლო 5 წელი): 

    Keshelashvili, A. and Mikashavidze, M. (2023). Information Diet of The South Caucasus: Exploratory Study of Information Consumption and Resilience to Disinformation. Kronos, Issue #2

    https://respublica.edu.mk/zurnal/volume-2-no-1-march-2023/information-diet-of-the-south-caucasus-exploratory-study-of-information-consumption-and-resilience-to-disinformation/?lang=en

    Center for Media, Information and Social Research (2023). Resilience to disinformation at the regional level in Georgia. 

    https://cmis.ge/projects/rdri/en

    Mikashavidze, M., Keshelashvili, A. & Menabde, M. (2021). Who is afraid of online arguments? Self-censorship in Georgia’s social media discourse, ICA pre-conference "Comparative Perspectives on Negativity, Incivility, and Toxic Talk in Political Discussion", May 27, Online 

    Internews (2021). Georgia: An Information Ecosystem Assessment 

    https://internews.org/resource/georgia-information-ecosystem-assessment/

    European Journalism Training Association (EJTA) research project (2019) Journalistic Roles, Values and Qualifications in the 21st Century; how journalism educators in Europe view the future of a profession in transition. 

    https://www.ejta.eu/sites/ejta.eu/files/2019%2004%2012%20DROK%20Report%20RVQ.pdf

    Tsomaia, T. and Keshelashvili, A. (2019). Georgia: On the way to quality journalism education in Accreditation and Assessment of Journalism Education in Europe: Quality Evaluation and Stakeholder Influence by Eva Nowak [ed.]. Nomos, Baden-Baden, pp. 51-64.

    Makharadze, A. Keshelashvili, A., & Kharbedia, E. (2019). Georgian Journalism Educators in the Post-Truth Era, WJEC Paris.

    Kharbedia, E., Keshelashvili, A., & Makharadze, A. (2019). Verification Practices in Georgian Online Media. IAMCR, July 7-11, Madrid. Conference proceedings.

    პროექტები: 

    • დოიჩე ველე აკადემიის (DWA) პროექტი “Independent media identify constructive strategies in the fight against propaganda and disinformation”

    კვლევითი ინტერესები: 

    მედიამოხმარება, მედიაგანათლება, ინოვაციების დიფუზია, მედიარეპრეზენტაცია, ტექნოლოგიების გავლენა კომუნიკაციაზე.