ENGLISH
ENGLISH
GIPAისტორიამისიააკრედიტაციაავტორიზაციარეგულაციებიადმინისტრაციავაკანსიებისასწავლო პროგრამების კატალოგიბიბლიოთეკის კატალოგიტესტისიახლეებიპროფესიულიბაკალავრიატიბიზნესისამართალიაუდიო-ვიზუალური და მედია ხელოვნებასოციალური მეცნიერებებიმაგისტრატურასაჯარო მმართველობასაჯარო პოლიტიკაადგილობრივი თვითმმართველობაბიზნესის ადმინისტრირებასაერთაშორისო სამართალისაერთაშორისო ურთიერთობებიმულტიმედიური ჟურნალისტიკა და მედია მენეჯმენტისაზოგადოებრივი ურთიერთობებიახალი მედია ტექნოლოგიების ინჟინერიაგამოყენებითი ფსიქოლოგიაგარემოსდაცვითი მენეჯმენტი და პოლიტიკასასერტიფიკატო პროგრამებიგამოცხადებული პროგრამებისხვა კურსებიდოქტორანტურაკვლევის დეპარტამენტისადოქტორო პროგრამახარისხის უზრუნ. სამსახურიკვლევა და პუბლიკაციებითანამედროვე სწავლების ცენტრიმისაღები პროცედურებიადმინისტრაცია და ლექტორებისადოქტორო პროგრამის სამეცნიერო საბჭოკონტაქტიმიღება
უკან
14.12.2015 |

კულინარიული მასტერკლასი მარკეტინგში

კულინარიული მასტერკლასი მარკეტინგში

კულინარიული მასტერკლასი მარკეტინგში

12 დეკემბერს, GIPA-ს ტრენინგებისა და კონსულტაციის ცენტრის, მარკეტინგის სასერტიფიკატო პროგრამის ფარგლებში, ჩატარდა "კულინარიული მასტერკლასი მარკეტინგში". მარკეტინგის სასერტიფიკატო პროგრამის სტუდენტებმა, სტრესის და თვითმენეჯმენტის მოდულის ფარგლებში, წარადგინეს შემოქმედებითი პრეზენტაცია, სადაც თავად გახდნენ კულინარები, თავად შეადგინეს მენიუ, მოამზადეს და ვიზუალურად გააფორმეს სხვადასხვა კერძები.

მასტერკლასის მიზანი არის, რომ სტუდენტებმა ჯიპას მიერ ღონისძიებაში ინვესტირებული  თანხა დააბრუნონ მათ მიერ შექმნილი პროდუქციის რეალიზაციით. სტუდენტები დაიყვნენ ჯგუფებად და მათი წარმატება შეფასდა პრეზენტაციის, მომზადებული კერძებისა და დაბრუნებული თანხის გათვალისწინებით. ჯგუფების ნამუშევრების შესაფასებლად მოწვეულნი იყვნენ: ბახვა ბრეგვაძე (კულინART-ის კრეატიული დირექტორი), ქეთა ლომიძე (კულინART-ის მთავარი რედაქტორი), მერი გუბელაძე (“სხვა შუადღე“, წამყვანი) და მარკეტინგის პროგრამის ლექტორები.
GIPA-ს 6 თვიანი მარკეტინგის სასერტიფიკატო პროგრამა არსებობს 2013 წლიდან, სადაც ჯიპას მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პრაქტიკოსი ლექტორები სტუდენტებს უზიარებენ და განავითარებენ შემდეგ კომპეტენციებს: ორგანიზაციის მარკეტინგული ხედვა, წარმატებული სტრატეგია და სარეკლამო კამპანია, კომუნიკაციები, საკუთარი თავის მართვა, გაყიდვების პროცესის მართვა და მომხმარებლის ქცევის ანალიზი, მოლაპარაკების წარმართვა, კონკურენტების ქცევა, მარკეტინგული არხების მართვა, პროდუქტის შემუშავება.

IMG 8290 IMG 8398 IMG 8519

IMG 8536 IMG 8662

სიახლეების არქივი
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
იანვარი
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
ივნისი
ივლისი
აგვისტო
სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი