ENGLISH
ENGLISH
GIPAისტორიამისიააკრედიტაციაავტორიზაციარეგულაციებიადმინისტრაციავაკანსიებისასწავლო პროგრამების კატალოგიბიბლიოთეკის კატალოგიტესტისიახლეებიპროფესიულიბაკალავრიატიბიზნესისამართალიაუდიო-ვიზუალური და მედია ხელოვნებასოციალური მეცნიერებებიმაგისტრატურასაჯარო მმართველობასაჯარო პოლიტიკაადგილობრივი თვითმმართველობაბიზნესის ადმინისტრირებასაერთაშორისო სამართალისაერთაშორისო ურთიერთობებიმულტიმედიური ჟურნალისტიკა და მედია მენეჯმენტისაზოგადოებრივი ურთიერთობებიმედია  ინჟინერიაგამოყენებითი ფსიქოლოგიაგარემოსდაცვითი მენეჯმენტი და პოლიტიკასასერტიფიკატო პროგრამებიგამოცხადებული პროგრამებისხვა კურსებიდოქტორანტურაკვლევის დეპარტამენტისადოქტორო პროგრამახარისხის უზრუნ. სამსახურიკვლევა და პუბლიკაციებითანამედროვე სწავლების ცენტრიმისაღები პროცედურებიადმინისტრაცია და ლექტორებისადოქტორო პროგრამის სამეცნიერო საბჭოკონტაქტიმიღება
უკან
25.10.2015 |

ტრენინგი „სერვისი, როგორც ბრენდის შემადგენელი ნაწილი“

ტრენინგი „სერვისი, როგორც ბრენდის შემადგენელი ნაწილი“

ტრენინგი „სერვისი, როგორც ბრენდის შემადგენელი ნაწილი“

25 ოქტომბერს, 11:00 საათზე, სასტუმროში „Lopota lake Resort & Spa” გაიმართება საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტის (GIPA) ტრენინგებისა და კონსულტაციების ცენტრის, პიარისა და ღონისძიებათა მენეჯმენტის 2015 წლის კურსდამთავრებულების მიერ ორგანიზებული ტრენინგი „სერვისი, როგორც ბრენდის შემადგენელი ნაწილი“, რომელსაც გაუძღვება GIPA-ს ბრენდინგის ლექტორი და კონსულტანტი, ლევან კობერიძე.

ღონისძიებას დაესწრება კახეთის გუბერნატორი გიორგი შიოლაშვილი, გუბერნატორის მოადგილე, თელავის რაიონის ტურიზმის განყოფილების ხელმძღვანელი - მანანა ინაშვილი და კახეთის რეგიონის 22 წამყვანი სასტუმროს ტოპ-მენეჯერი.

ღონისძიება ტარდებას პროექტის GIPA SUPPORT-ის ფარგლებში.

პროექტის მხარდამჭერები:  სასტუმრო "Lopota lake Resort & Spa"; შპს "ბერიკა", "ქართული საკონდიტრო", გრაფიკოს დიზაინერი - Nick Shelius-ი.

სიახლეების არქივი
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
იანვარი
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
ივნისი
ივლისი
აგვისტო
სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი